ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیست بهترین ماشین‌های جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر شد!

لیست بهترین ماشین‌های جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر شد!بهترین ماشین سال 2023، جهان را برند کره ای هیوندای روانه بازار کرده است. هیوندای آیونیک ۶ با رای صد خبرنگار ان خودرو از ۳۲ کشور به عنوان بهترین ماشین سال ۲۰۲۳ انتخاب شد. آیونیک ۶ برای کسب این عنوان با کیا نیرو و ب‌ام‌و X۱ رقابت می‌کرد که به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتخاب بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ آغاز شده است و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
هیوندای آیونیک ۶
امسال هیوندای آیونیک ۶ علاوه بر جایزه بهترین ماشین سال، جایزه بهترین طراحی و بهترین ماشین الکتریکی را هم برد. این ماشین در بخش طراحی با لوسید ایر و رنج‌روور و در بخش ماشین الکتریکی با لوسید ایر و ب‌ام‌و رقابت کرد.
هیوندای آیونیک 5
آیونیک در سال 2022 نیز، جایزه بهترین ماشین، بهترین طراحی و بهترین ماشین الکتریکی سال و لقب بهترین خودروی وارداتی را از آن خود کرده بود.

لوسید ایر یکی از محبوب‌ترین ماشین‌ها در رای‌گیری امسال بود و در کنار هیوندای آیونیک ۶ در بخش‌های زیادی نامزد دریافت جایزه شد. اولین محصول لوسید موتورز، خودروساز آمریکایی، رای بیشتری از جنسیس G۹۰ و ب‌ام‌و سری ۷ گرفت و بهترین ماشین لوکس سال شد.

بهترین ماشین اسپرت 2023

2023 Kia EV6

2023 Kia EV6

قیمت : 3,249,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
نظر مردم
در بخش بهترین ماشین اسپرت، کیا EV۶، نیسان Z، و تویوتا GR کرولا سه ماشینی بودند که با شکست ب‌ام‌و M۴ و پورشه ۹۱۱ به مرحله پایانی رای‌گیری رسیدند. در نهایت کیا بیشترین رای را از داوران گرفت و به عنوان بهترین ماشین اسپرت سال معرفی شد.

بهترین ماشین شهری جهان

سیتروئن تنها برنده اروپایی در رقابت امسال بود. این کارخانه یک مدل از C۳ برای بازار هند، آسیا و آمریکای جنوبی طراحی کرده که در برزیل و هند تولید می‌شود و با مدل C۳ که در اروپا فروخته می‌شود کاملا متفاوت است.
citroen c3 2023
این ماشین در بخش بهترین ماشین شهری دو رقیب داشت؛ اورا فانکی، که یک ماشین الکتریکی چینی است و فولکس‌واگن نیووس که برای بازار آمریکای جنوبی ساخته شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.