ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر اولین ماشین شاسی‌ بلند سونی را ببینید

تصاویر اولین ماشین شاسی‌ بلند سونی را ببینیددر جریان نمایشگاه CES 2022، سونی کانسپت خودروی الکتریکی Vision-S 02 خود را به نمایش گذاشت که بسیار شبیه اولین کانسپت خود است اما این محصول یک خودروی سواری نیست، بلکه یک شاسی بلند برقی می باشد. این شرکت ژاپنی همچنین برنامه های خود را برای ورود به بخش وسایل نقلیه برقی و تولید خودروهایش توسط شرکت Sony Mobility Inc را اعلام کرد.

سونی از دسامبر 2020 خودروهای خود را در جاده های عمومی اروپا آزمایش می کند اما امسال بصورت جدی اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار خودروی جهان شود.
خودروی سونی
کنیچیرو یوشیدا، مدیر سونی در مراسم رونمایی این ماشین بلند گفت که فن‌آوری‌های سونی نظیر حس‌گرها و دوربین‌ها در کنار فیلم‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که تولید می‌کند، سونی را در موقعیتی قرار داده که بتواند تعریف تازه‌ای از خودرو ارائه دهد.
شاسی بلند سونی
سونی دوربین‌ها و حس‌گرهایی تولید می‌کند در تولید ماشین‌های خودران به آن نیاز است. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات سرگرمی نظیر فیلم و بازی است که با خودران شدن ماشین‌ها اهمیتشان در صنعت خودرو بیشتر خواهد شد.

سونی اطلاعاتی درباره قوای محرکه و توانایی‌های فنی ماشین منتشر نکرده و تنها گفته ماشین اینترنت پرسرعت 5G دارد و به هر سرنشین این امکان داده شده تا به طور مجزا فیلم یا بازی که دوست دارد را انتخاب کند.

الکتریکی شدن ماشین‌ها فرصتی فراهم کرده که شرکت‌هایی که کارشان ساخت ماشین نیست هم بتوانند به صنعت خودرو وارد شوند. اپل،‌ سازنده آمریکایی کامپیوتر و تلفن‌های همراه هم قرار است در چند سال آینده ماشین خود را به بازار عرضه کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.