ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

راه اندازی نمایشگاه مركزی خودروهای وارداتی سئات در ایران

راه اندازی نمایشگاه مركزی خودروهای وارداتی سئات در ایراناسپانیایی ها هم با فولكس واگن بزرگترين هلدينگ خودروي جهان كه به غير از خود برند فولكس ، برند هاي سئات اسپانيا ، اشكودا جمهوري چك ، آئودي ، پورشه ، لامبورگيني ، بنتلي و بوگاتي را در دل خود جاي داده بصورت رسمی وارد بازار ایران شدند.

مدتي است كه اين گروه خودرويي با برنامه ريزي وسيع در حال آماده كردن مقدمات ورود بِه بازار ايران است . يكي از اولين برند هاي اين گروه كه به ايران وارد خواهد شد ، سئات اسپانيا است . سئات زير شاخه اسپرت ساز فولكس است كه مالكيت ١٠٠ درصد سهامش در اختيار فولكس واگن آلمان قرار دارد.راه اندازی نمایشگاه مركزی خودروهای وارداتی سئات در ایران
خودروهاي سئات از لحاظ فني و قواي محركه و پلت فرم با محصولات فولكس واگن يكي هستند و تنها درظاهر از سبك طراحي متفاوتي بهره مَي برند كه حالتي خشن تر و اسپرت به آنها مي دهد .

معين موتور بيش از يك ماه پيش بطور رسمي مجوز نمايندگي رسمي برند سئات را در ايران كسب كرد .معين موتور تا پيش از اين نماينده رسمي پورشه در ايران بوده است و از اين به بعد نماينده رسمي هر دو اين برند ها خواهد بود.
راه اندازی نمایشگاه مركزی خودروهای وارداتی سئات در ایرانراه اندازی نمایشگاه مركزی خودروهای وارداتی سئات در ایران
این شرکت در حال آماده كردن مقدمات ورود اين برند اسپرت گروه فولكس واگن به ايران است و در همين راستا نمایشگاه مركزي شماره يك سئات در تهران در حال ساخت است .

لازم به توضیح است که فولکس واگن آلمان غول خودروسازی جهان در بخش خودروهاي تجاري نيز برند هاي فولكس ، مان و اسكانيا زير مجموعه خود دارد.
راه اندازی نمایشگاه مركزی خودروهای وارداتی سئات در ایران
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.