ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس مراسم رونمایی دنا پلاس و تولید انبوه پژو 2008 + قیمت روز

آلبوم عکس مراسم رونمایی دنا پلاس و تولید انبوه پژو 2008 + قیمت روزبا حضور رئيس جمهور در سايت مركزى گروه صنعتى ايران خودرو آغاز شد، حسن روحانی روز سه شنبه در بازدید از خط تولید دو محصول جدید دنا پلاس و پژو ٢٠٠٨، با توضیح مدیران و مهندسان گروه صنعتی ایران خودرو در جریان روند تولید انبوه این محصولات قرار گرفت.
مشخصات فنی و تصاویر دنا و دنا با موتور توربوشارژ + معایب و مزایا
مشخصات فنی و تصاویر دنا پلاس + نظرات، معایب، امکانات و قیمت روز
رییس‌ جمهور در حاشیه آغاز تولید انبوه دو خوروی دنا پلاس و پژو 2008 در گروه صنعتی ایران خودرو در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که برنامه اصلی دولت برای حمایت از تولید داخلی در آینده چه خواهد بود، گفت: اساس پیشرفت کشور ما در سایه تولید، خواهد بود و حتی موضوع اشتغال نیز در سایه توسعه تولید قرار دارد.

رییس‌ جمهور با اشاره به آغاز تولید انبوه دو خودروی دنا پلاس و پژو 2008، خاطر نشان کرد: خودروی دنا پلاس صد در صد ایرانی و پژو 2008 خودروی تولید مشترک ایران و فرانسه است که با سرمایه‌گذاری مساوی در حال تولید است.

روحانی افزود: این اولین بار است که در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی می‌شویم به طوری که 30 درصد خودروهایی که در اینجا به تولید نهایی می‌رسد به دیگر کشورهای جهان، صادر خواهد شد و خودرویی که امروز در اختیار مردم ایران قرار می‌گیرد، 1.5 ماه پیش در فرانسه وارد بازار شده است.
آلبوم عکس
ROUHANI DENA PLUS PEUGEOT 2008 :
تصاویر رونمایی از دنا پلاس و پژو 2008 #14
تصاویر رونمایی از دنا پلاس و پژو 2008 #13
روحانی به همراه محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن درون کابین دنا پلاس
روحانی درون کابین دنا پلاس #1
تصاویر رونمایی از دنا پلاس و پژو 2008 #12
تصاویر رونمایی از دنا پلاس و پژو 2008 #11
ادامه
پژو2008 نیز نخستین محصول "ایکاپ"، شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه است که در ایران به مرحله تولید رسیده است. دور تازه همکاری های ایران خودرو و پژو با امضای قرارداد بین مدیران دو گروه خودروساز و در حضور روسای جمهور ایران و فرانسه به امضا رسید. این قرارداد نخستین قرارداد پسابرجامی ایران با کشورهای غربی بود که منجر به تولید محصولات به روز اروپائی در ایران شد. سرمایه گذاری مستقیم طرف خارجی، انتقال دانش و تکنولوژی و صادرات 30درصد محصولات تولید این شرکت از الزامات این قرارداد به شمار می آید.

پژو ٢٠٠٨ داراى يك پيشرانه ٤ سيلندر به حجم ١/٦ ليتر با تنفس طبيعى مى باشد. موتورهاى استفاده شده در ايران از نمونه هاى اروپايى قوى تر هستند و ایران خودرو قدرت موتور این خودرو را ١٦٣ اسب بخار اعلام کرده است. نيروى خروجى توسط يه جعبه دنده 6 سرعته به چرخ هاى جلو انتقال داده مى شود.اين خودرو ظاهرى بسيار زيبا و مدرن دارد. در درون كابين با فضاى مناسبى روبرو خواهيد شد. سقف اين خودرو فلزى است و داراى سانروف نمى باشد، روكش صندلى ها نيز پارچه اى مى باشد.

از جمله دیگر امکانات این خودرو می توان به 4 عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی) سیستم ضد بلوکه ترمز ABSسیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری DSC و سیستم کنترل کشش TCS اشاره کرد.همچنین این خودرو دارای 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا است.ابعاد آن طول /عرض/ ارتفاع:۴۱۵۹/۱۷۴۰/۱۵۵۶ میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب:2538 میلی‌متر است.

قیمت پژو ۲۰۰۸ بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.مدير عامل ايران خودرو، مهندس يكه زارع اعلام كرد كه پيش فروش دناپلاس از فردا و خودرو ٢٠٠٨ به زودى آغاز خواهد شد.

مهندس یکه زارع در ادامه اظهار داشت: به زودی قراردادی 1000 میلیارد تومانی با 5 شرکت بزرگ صنعتی بین المللی منعقد خواهد شد که این قرارداد شامل طراحی و تولید 2 پلتفرم برای تولید 23 محصول جدید و همچنین دو خودروی برقی و هیبریدی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد تمام قطعه سازان در طراحی حضور خواهند داشت و این خودروها با 70 درصد ساخت داخل و پیش بینی صادرات 50 درصدی تولید خواهند شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.