ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مکث کلوت جدیدترین وانت بازار ایران + قیمت و مشخصات فنی

مکث کلوت جدیدترین وانت بازار ایران + قیمت و مشخصات فنیمکث کلوت جدیدترین خودروی وانت بازار ایران است که توسط شرکت ماموت خودرو اوایل آبان امسال رسما معرفی شد و قرار است بزودی پیش فروش این خودرو منتشر شود.

طبق خبرهای غیر رسمی که منتشر شده است، قرار است وانت مکث کلوت اوایل هفته آینده با قیمتی کمتر از 800 میلیون تومان و به صورت تحویل فوری عرضه شود.

مشخصات فنی کلوت مکث موتور

کلوت مکث
مکث کلوت نخستین پیکاپ گروه ماموت است که از پیشرانه 2400 سی‌سی مجهز به توربوشارژ ساخت میتسوبیشی به همراه یک گیربکس دنده ای و دیفرانسییل 3 حالته بهره می‌برد، کلوت با توجه به شاسی مستقل و دنده کمکی و قفل دیفرانسیل عقب، یکی از انتخاب های مناسب دوستداران طبیعت گردی و آفرود محسوب می شود.

همچنین سیستم محرکه کلوت مکث موتور از نوع دو دیفرانسیل 3 حالته (2H و 4H و 4L) است. ضمن اینکه کلوت V5 می‌تواند تا 950 کیلوگرم بار را جابجا کند.

امکانات پیکاپ مکث کلوت

از مهمترین امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، صندلی های چرمی، سیستم استارت و ورود بدون کلید، کروز کنترل، آیینه های جانبی برقی با گرمکن، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل باد تایرها، سیستم کنترل کشش و تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد. ویژگی جالب توجه دیگر وانت کلوت نیز، توانایی حمل بار تا 1 تن است که برای یک خودروی پیکاپ در این کلاس، نکته مثبتی محسوب می شود.

قیمت پیکاپ کلوت ماموت خودرو

در بازار چین، قیمت پیکاپ دایون V5 چیزی حدود 100 تا 126 هزار یوآن است که تقریبا معادل 15 تا 19 هزار دلار می‌شود. بنابراین در صورت مونتاژ در ایران، قیمت وانت کلوت مکث موتور احتمالا در محدوده 800 میلیون تومان خواهد بود.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.