ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماشین شاسی بلند هوآوی رونمایی شد + مشخصات فنی و قیمت

ماشین شاسی بلند هوآوی رونمایی شد + مشخصات فنی و قیمتهواوی که در زمینه تولید موبایل و کالاهای دیجیتال فعالیت دارد از اولین خودروی خود رونمایی کرد!

این خودرو در سال 2016 با مشارکت کمپانی خودروسازی اس اف موتورز در کالیفرنیا به ثبت رسید
Huawei Seres SF5
#15 شاسی بلند هواوی Seres SF5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
سرس (Seres) یک شرکت دانش‌بنیان واقع در کالیفرنیا آمریکا است که تحت مالکیت و مدیریت گروه صنعتی چانگ‌کینگ سوکون (Chongqing Sokon) چین فعالیت می‌کند. برند خودروسازی این مجموعه با نام SF Motors، سه محصول در کلاس کراس‌اورهای برقی و هیبریدی با خطوط تولید هند و چین دارد.
Huawei Seres SF5
#7 شاسی بلند هواوی Seres SF5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نمونه ای از هوآوی سری اس اف5 که در نمایشگاه شانگ های رونمایی شده از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری 4 سیلندر به همراه 2 موتور الکتریکی استفاده می کند.

مجموع خروجی این سیستم برابر با 550 اسب بخار است که می تواند خودرو را طی 4.7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت برساند.

هواوی می گوید اس اف5، 180 کیلومتر در حالت الکتریکی کامل را طی می کند و اگر باک بنزین این کراس اوور کاملا پر باشد و باتری نیز در وضعیت شارژ کامل قرار داشته باشد؛ برد حرکتی خودرو به 1000 کیلومتر می رسد که در نوع خود یک رکورد جالب محسوب می شود.
Huawei Seres SF5
#10 شاسی بلند هواوی Seres SF5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در قسمت کابین، هواوی از تمایشگر بزرگ تبلتی برای سیستم سرگرمی استفاده کرده است. سیستم صوتی با 11 اسپیکر که تجربه ای در حد یک سالن اپرا را برای سرنشینان ایجاد می کند نیز از دیگر برنامه های کمپانی چینی برای این کراس اوور است.

اس اف5 از قابلیت شارژ خودرو به خودرو پشتیبانی می کند همچنین از قابلیت شارژ معکوس برای تامین انرژی لوازم خانگی برقی نیز برخوردار است.

قیمت پایه نسخه چهارچرخ متحرک این ماشین 38 هزار دلار /2,546,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و 33361 دلار /2,235,187,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای نسخه دیفرانسیل جلو می باشد.
منبع : motor1.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.