ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره ماشین جدید فردا SX5، از قیمت تا نقاط ضعف و مشخصات فنی

همه چیز درباره ماشین جدید فردا SX5، از قیمت تا نقاط ضعف و مشخصات فنیمدیر بازاریابی خودروسازی فردا اعلام کرد که در دو سال اخیر، دو محصول کراس اوور توسط این خودروسازی راهی بازار شده است و اخیراً نیز فروش خودروی فردا SX5 با داخلی سازی 20 درصدی توسط این خودروسازی آغاز شده است.

محمدرضا آرین نژاد همچنین اعلام کرد این شرکت در حال حاضر تمام تعهدات گذشته خود را به خریداران تحویل داده و تا قبل از پایان سال، تحویل این خودروها را نیز آغاز خواهد کرد.
FARDA SX5
کاتالوگ شاسی بلند فردا SX5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مشخصات فنی فردا SX5

«فردا SX5» یک کراس‌‌اوور متوسط به‌حساب است که عرضه آن توسط شرکت خودروسازی «فردا» آغاز شده است. این خودرو از پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی 123 اسب بخاری و 150 نیوتن‌متری مجهز است. این پیشرانه از سری موتورهای 4A92 «میتسوبیشی» است که از تکنولوژی MIVEC میتسوبیشی نیز بهره مند است، توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی این کراس‌اوور منتقل می‌شود. وجه تمایز SX5 و بسیاری از رقبا، داشتن نسل سوم جعبه‌دنده‌های CVT در ساختار فنی خود است که باعث می شود انتقال قدرت با سرعت و هوشمندی بیش‌تر به چرخ‌ها صورت پذیرد.
FARDA SX5
عکس ماشین شاسی بلند فردا اس ایکس5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
امکانات فردا SX5

فردا SX5 از جمله کراس‌اوورهای جدید بازار ایران است که توانسته استانداردهای جدید را پشت سر بگذارد و با اعتبارنامه‌های ECE و ای-مارک قدم در بازار خودرو گذاشته است. این خودرو به دو کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی، سامانه ABS، EBD، BAS، سامانه کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS، کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روزتاب، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، تریم داخلی چرم دورنگ، سانروف، تهویه الکتریکی، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه‌دنده، تعویض دنده تیپ‌ترونیک و... مجهز است.
FARDA SX5
ماشین شاسی بلند فردا اس ایکس5 6#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نقاط قوت فردا SX5

از نقاط قوت فردا SX5 می‌توان به بکارگیری قوی‌ترین پیشرانه تنفس طبیعی 1.6 لیتری بازار ایران، بزرگ‌ترین فضای کابین در میان رقبای هم‌قیمت، بهترین ضریب قدرت بر جرم خالص خودرو در میان رقبای هم رده، مصرف سوخت و امکانات مناسب و شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده اشاره کرد.

قیمت و شرایط فروش فردا SX5

خودروسازی فردا، قیمت کراس اور SX5 را 629 میلیون تومان اعلام کرده است، اما در طرح فروش ویژه، خریداران می‌توانند این خودرو را با تخفیف 40 میلیونی و با پیش پرداخت 294 میلیون و 500 هزار تومان خریداری نمایند، زمان تحویل این خودروها 60 روز کاری اعلام شده است؛ در این طرح فروش بر خلاف سایر طرح های فروش در شرایط فعلی، سود مشارکت 18 درصدی در نظر گرفته شده که در زمان تحویل 60 روزه خودرو از باقیمانده مبلغ خودرو کسر می شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
- شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان. در مورد خودروی اس ایکس فایو لازمه خدمتتون عرض کنم که این خودرو با هدف کراس اور شهری خانوادگی بودن تولید شده و قاعدتا نباید انتظار شتاب فوق العاده ای داشته باشیم‌. ضمن اینکه وزن ذکر شده برای این خودرو در بسیاری از سایت های مرجع ۱۵۹۲ ذکر شده که این وزن مربوط به نسخه اصلی این خودرو در چین‌میباشد. اما شرکت فردا موتور در سفارشی سازی این خودرو جهت مونتاژ در ایران وزن را به ۱۳۵۰ کاهش داده و این عدد اعلامی شرکت فردا موتورز میباشد. بنابراین یک موتور ۱.۶ تنفس طبیعی برای خودرویی با این وزن و استفاده شهری منطقی بوده و در کنار موتورهای توربو از حساسیت کمتری در مقابل کیفیت بنزین، روغن و اکتان برخورداره. در مورد گیربکس سی وی تی هم خدمتتون عرض که گیربکس سی وی تی نسل سوم بعنوان گیربکس مصرفی این خودرو میباشد که تا حدی شبیه گیربکس های ای تی رفتار میکنه ساخت شرکت نیسانه و باز هم برای استفاده شهری در شهرها و جاده های ایران مورد مناسبی می باشد. ای سی یو بوش ژاپن و موتور تحت تکنولوژی میتسوبیشی هم جزو نقاط قوتش محسوب میشه‌. این خودرو از لحاظ زیبایی ظاهری و داخلیِ کابین، نرمی و راحتی و کیفیت مواد مصرفی کابین در مقایسه با سایر خودروهای چینی هم رده فوق العاده عالی بوده و در کل با یک خودروی با استهلاک کم و کیفیت بالاتری از خودروهای هم رده مواجه هستیم. دوستانی که تجربه رانندگی با خودروهای هم رده چینی و خودروی فردا را داشته باشند به راحتی میتوانند مقایسه کنند و نظر بدهند. از شرکت فردا موتورز هم انتظار میره در مورد آپشن های این خودرو و حداقل کیلس بودنش اقدامات سریعتری انجام بده تا بتونه رضایت مصرف کنندگانش رو جلب کنه. بنده اطلاعاتی را در اختیار عزیزان قرار دادم که با تحقیق و بررسی شخصی خودم به دست آوردم و ممکنه اشتباهات و ایراداتی وجود داشته باشه‌. با این حال برای خرید هر خودرویی نیاز به تحقیقات زیادی می باشد. باتشکر.


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.