ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره سوبا ام4 (از قیمت سوبا M4 تا مشخصات فنی)

همه چیز درباره سوبا ام4 (از قیمت سوبا M4 تا مشخصات فنی)سوبا ام4 یا دانگ فنگ فورتینگ یات (Forthing Yacht) یکی از محصولات جدید فردا موتورز یا FMC است که با هدف ارائه محصولی با کیفیت و لوکس به خط تولید این شرکت آمده و قرار است با تیراژ قابل توجهی در کنار دو محصول دیگر این شرکت (فردا T۵ و فردا SX۵) در مرحله جدید فروش یکپارچه خودرو، به بازار عرضه شود.

Suba M4 در دو مدل پنج و هفت نفره (دارای سه ردیف صندلی)، به عنوان یک خودروی متناسب با نیازهای سبک زندگی مدرن طراحی شده است. استفاده از گرم کن و سردکن در ردیف های اول و دوم صندلی ها، خالق حس آرامش خاطر و راحتی سرنشینان بوده و صندلی های برقی ردیف جلو، تنظیمات متنوعی را در 10 جهت برای راننده و 4 جهت برای سرنشین کناری به ارمغان می آورد.

افزون بر این، وجود ماساژور پنج حالته در صندلی راننده، بالاترین درجه رفاه و آسودگی را در سفرهای طولانی برای راننده ایجاد می کند. در کنار تمامی ویژگی های منحصربه فرد کابین، دوخت چرمی روی داشبورد و صندلی ها، نورپردازی داخل کابین و نمایشگر 10.25 اینچی سیستم مالتی مدیا، حس آسودگی خاطر و رفاه را به شما القا می کند.

خودروی زیبا و بسیار گران قیمت

طراحی این خودرو بسیار زیبا و جذاب است، بطوری که اگر این خودرو را در خیابان عبور کند، محال است توجهات اولیه را به خود جذب نکند، اما قیمت این خودروی چینی بسیار حیرت انگیز است. قیمت سوبا M4 در کارخانه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. فرداموتورز ز اواخر اسفند پارسال برای اولین بار فروش سوبا M4 را کلید زد و برای آن رقم دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را تعیین کرد. با اینکه اسم سوبا M4 در فهرست جدید خودرو‌های مونتاژی شورای رقابت دیده نمی‌شود، اما باید آن را گران‌ترین محصول فعلی فرداموتورز ز بدانیم. چون تا اسفند پارسال و قبل از ماجرای قیمت‌گذاری شورای رقابت، فرداموتورز ز قیمت T۵ را یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان تعیین کرده بود و بابت فردا SX۵ حدود ۹۹۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد.

قیمت بازار آزاد سوبا M4 چقدر است؟

سوبا M4 اواخر پارسال برای اولین بار از طرف فرداموتورز ز پیش‌فروش شد و حالا در پلتفرم‌های خریدوفروش اولین نسخه‌های این محصول به‌چشم می‌خورند. اغلب فروشنده‌ها، چون هنوز قیمت دقیقی از سوبا M4 ندارند به‌گذاشتن عبارت توافقی در کادر مربوط به قیمت بسنده کردند، اما بین همین آگهی‌ها، موردی وجود دارد که مربوط به یکی از نمایشگاه‌های تهران است و سوبا M4 را با قیمت سه میلیارد تومان برای فروش گذاشته است. اگر فرض کنیم سایر فروشنده‌ها هم در همین محدوده قیمت برای سوبا M4 دنبال مشتری باشند، آنوقت تفاوت قیمت سوبا در کارخانه و بازار به ۷۰۰ میلیون می‌رسد و معادل ۳۰ درصد برآورد می‌شود.

این خودرو چه امکاناتی دارد؟

تهویه اتوماتیک با پنل مستقل ردیف عقب، آینه حساس به نور، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، سامانه پاکسازی هوای کابین، سامانه سنجش کیفیت هوای ورودی به کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم استارت استاپ اتوماتیک، فرمان کمکی برقی سه حالته، کروز کنترل، رادار خطی تطبیقی، رادار نقطه کور، سیستم اخطار تصادف، سنسور پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتال یکپارچه با مالتی مدیا، دسته دنده الکتریکی با حالت تیپ ترونیک، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سامانه DOW، سامانه نقاط کور هنگام پارک، فناوری LED چراغ ها با نوردهی هماهنگ با چرخش فرمان، نور بالای اتوماتیک، شیشه های عقب دودی، صندلی های ردیف اول و دوم برقی، صندلی های ردیف سوم تاشو، ماساژور ۸ نقطه ای صندلی راننده با ۵ برنامه ماساژ، تنظیم ۴ جهته ستون فرمان، نورپردازی داشبورد و رودری ها با قابلیت تنظیم رنگ، ۸ بلندگو، تریم داخلی چرم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب با حالت اتوماتیک، پشت سری های فرست کلاس ردیف اول و دوم، میز تاشو سرنشینان ردیف دوم، خروجی USB شارژر ردیف دوم و سوم، دریچه تهویه مستقل ردیف دوم و سوم، حرکت عرضی صندلی های ردیف دوم با زیرآرنجی قابل تنظیم و رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی از امکانات این خودرو محسوب می شوند.
سوبا M4 فرداموتور

سوبا M4 فرداموتور

دانگ‌فنگ فورثینگ u tour یا سوبا M4 یکی از جدیدترین محصولات شرکت دانگ فنگ در بازار ایران است که در ماه ژانویه 2022 به صورت رسمی در بازارها جهانی معرفی شد. این این خودرو یک مینی‌ون خانوادگی با ظرفیت هفت سرنشین است. این محصول در بخش فنی از پیشرانه‌ 1,5 لیتری با توان تولید195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و285 نیوتن متر گشتاور در 1500 دور در دقیقه بهره می‌برد. یک گیربکس 7 سرعته خودکار دوکلاچه نیروی تولیدی را به محور جلو انتقال می‌دهد.... ادامه
مزایا :
  • طراحی بسیار زیبا
  • قدرت موتور خوب
  • گیربکس 7 سرعته خودکار
قیمت : 2,320,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.