ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برترین خودروهای اروپایی 2021 - لیست امن ترین خودروها منتشر شد

برترین خودروهای اروپایی 2021 - لیست امن ترین خودروها منتشر شدیورو انکپ (Euro NCAP)، از معتبرترین مؤسسه های ارزیابی ایمنی ماشین های صفر، اخیراً لیست جدید ایمن‌ترین خودورهای اروپا در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

آلمانی لوکس در صدر فهرست!

2022 Mercedes Benz EQS
مرسدس بنز EQS مدل 2022 11#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
خودروی برقی مرسدس بنز با نام EQS از نظر مؤسسه یورو انکپ ایمن‌ترین خودرو اروپا می باشد.

ایمن‌ترین خودرو سدان جهان توانسته تا ۹۶درصد امنیت سرنشینان خود را تأمین کند. در بحث امنیت کودکان این رقم به ۹۱ درصد و در بحث عابران پیاده به رقم ۷۶ درصد رسید. تجهیزات ایمنی EQS هم رقم ۸۰ درصد را برای این خودرو خاص مرسدس‌بنز به ارمغان آورده است.

اشکودا درخشید

غیرمنتظره‌ترین انتخاب امسال، انتخاب خودرویی از برند skoda متعلق به کشور چک می باشد. موفقیت اشکودا در طراحی ایمن‌ترین خودرو اروپا امسال بسیار خوب عمل کرده است. در حالی که این شرکت خودروسازی از پلت‌فرم‌های گروه فولکس واگن استفاده می‌کند اما خودروهایش از برند اصلی ایمن‌تر شده است. این خودروساز حتی از ولوو هم جلوتر ایستاده است.

اشکودا ENYAQ iV حالا امن‌ترین خودرو کراس‌اوور برقی جهان است. در کنار این خودرو، اشکودا فابیا امن‌ترین خودرو هاچ‌بک شهری اروپا شده است.

اشکودا فابیا یک خودرو کوچک شهری است که روی پلت‌فرم فولکس پولو توسعه یافته، اما از فولکس پولو بسیار ایمن‌تر است.

این خودرو در زمینه امنیت سرنشینان ۸۵ درصد امتیاز گرفته است. در مبحث امنیت کودکان رقم ثبت‌شده برای آن ۸۱ درصد است و در تست‌های تصادف عابران پیاده موفق شد امتیاز ۷۰ درصد را کسب کند.

در بخش تجهیزات کمکی ایمنی، اشکودا فابیا به امتیاز ۷۱ درصد رسید. با توجه به ارقام به‌دست‌آمده در تست‌های تصادف Euro NCAP این خودرو به عنوان ایمن‌ترین خودرو کلاس خود معرفی شد.

اشکودا یکی از خودروسازان بلوک شرق در زمان جنگ سرد بود، اما پس از فروپاشی شوروی، فولکس واگن آلمان آن را خرید و پس از آن متحول شد.

محصول ارزان تویوتا دیگر خودرو ایمن اروپاست

خودرو یاریس کراس را می‌توان کوچک‌ترین خودرو شاسی‌بلند تویوتا معرفی کرد؛ خودرویی که حالا در زمینه شاسی‌بلند‌های کوچک امن‌ترین شده است. این خودرو روی پلت‌فرم تویوتا یاریس توسعه پیدا کرده، اما از این خودرو بسیار ایمن‌تر است.
این خودرو هم‌اکنون یکی از بهترین گزینه‌های خرید در جهان برای خانواده طبقه متوسط است.قیمت این خودرو در بازار جهانی بسیار ارزان‌تر از خودروهای چینی شاسی‌بلند بازار ایران است.
Yaris Cross Premiere Edition 2022 در بازار بریتانیا

Yaris Cross Premiere Edition 2022 در بازار بریتانیا

قیمت : 2,265,115,710 تومان (قیمت تبدیل شده)
نظر مردم
برای مثال، هم‌اکنون تیگو هشت پرو، که یک خودرو چینی درجه دو است، در بازار ایران معادل ۶۰ هزار دلار فروخته می شود و با پول این خودرو چینی می‌توان سه خودرو تویوتا یاریس کراس خرید.

یاریس کراس در زمینه امنیت سرنشینان به امتیاز ۸۶ درصد رسیده است. امتیاز امنیت کودکان ۸۴ درصد اعلام شده و نمره امنیت عابرین پیاده هم ۷۸ درصد عنوان شده است. تجهیزات کمک‌راننده یاریس کراس هم امتیاز ۸۱ درصدی به دست آورده است.

شاسی بلند نیسان قشقایی معروف

2021 Nissan Qashqai
نیسان قشقایی 2021 21#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نیسان نام قشقایی را از ایل قشقایی ایران گرفته است چرا که به نظر نیسان این خودرو مانند ایل قشقایی مقاومت بالایی دارد.

این خودرو حداقل در زمینه ایمنی نشان داده که بسیار مقاوم است.این خودرو در زمینه ایمنی از ایمن‌ترین خودروهای بازار اروپا در سال ۲۰۲۱ بوده است.

نیسان قشقایی در تست‌های تصادف Euro NCAP توانست در بخش امنیت سرنشینان به امتیاز ۹۱ درصد دست یابد. این رقم در مورد امنیت کودکان هم به دست آمده و برای عابرین پیاده ۷۰ درصد اعلام شده است. تجهیزات کمکی ایمنی قشقایی هم امنیت آن را به میزان ۹۵ درصد تأمین می‌کنند.



شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.