ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا و اروپا در سال 2017 میلادی

پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا و اروپا در سال 2017 میلادیفهرست پرفروش‌ترین خودروهای اروپا و آمریکا در سال 2017 میلادی منتشر شد و در اروپا فولکس‌واگن گلف و در آمریکا تویوتا راو4 مقام نخست ایی لیست را کسب کردند. آمارهای فروش در اروپا الگوی دیگری را نشان می‌دهند.پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا و اروپا در سال 2017 میلادی
در آمریکا استقبال خریداران از مدل‌های شاسی‌بلند سبب شد تویوتا راو4 و نیسان روگ در رتبه‌های نخست قرار بگیرند. سدان‌های محبوب هوندا سیویک، تویوتا کمری، تویوتا کرولا و هوندا آکورد نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
مشخصات فنی و تصاویر تویوتا راو4 مدل 2018 + قیمت روز
پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا و اروپا در سال 2017 میلادی
در اروپا فولکس‌واگن گلف عنوان پرفروش‌ترین خودروی سال را از آن خود کرد. رنو کلیو با اختلاف قابل‌توجهی در مقام دوم قرار گرفت و فولکس‌واگن پولو هم جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. فورد فیستا، نیسان قشقایی، پژو 208 و اوپل کورسا به ترتیب رتبه‌های بعدی را تصاحب کردند.
سریع‌ترین مدل فولکس واگن گلف R رونمایی شد + قیمت روز و مشخصات فنی
پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا و اروپا در سال 2017 میلادی
این آمارها نشان می‌دهند تب شاسی‌بلند در آمریکا بسیار شدیدتر از اروپا بوده است؛ به‌طوری‌‌که حتی عنوان پرفروش‌ترین خودروی لوکس آمریکا هم به یک مدل شاسی‌بلند لکسوس رسید. این در حالی‌ است که در اروپا اغلب خودروهای کم‌مصرف و کوچک مورد توجه خریداران قرار گرفتند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.