ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرکت شیائومی، وارد بازار خودرو می شود!

شرکت شیائومی، وارد بازار خودرو می شود!شرکت بزرگ تولید کننده موبایل شیائومی چین قصد دارد وارد بازار خودرو شود. این شرکت قصد دارد سالانه ۳۰۰۰۰۰ خودرو روانه بازار جهانی کند.

آژانس توسعه اقتصادی "شهر الکترونیکی پکن" (پکن ای-تاون) در حساب رسمی خود در وی چت اعلام کرد که کارخانه خودروسازی شیائومی در دو فاز ساخته خواهد شد و شیائومی همچنین دفتر مرکزی، دفتر فروش و دفاتر تحقیقاتی واحد خودروی خود را در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری پکن خواهد ساخت.

سازمان پکن ای-تاون همچنین پیش بینی کرد که این کارخانه در سال 2024 به تولید انبوه برسد، هدفی که توسط لی جون، مدیر عامل شیائومی در ماه اکتبر اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در ماه مارس، شیائومی اعلام کرد که متعهد به سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در بخش خودروهای الکتریکی جدید طی 10 سال خواهد بود. این شرکت در اواخر ماه اوت ثبت تجاری واحد EV خود را تکمیل کرد.

این شرکت هزاران فروشگاه افتتاح کرده است تا رشد فروش داخلی را برای تجارت گوشی های هوشمند خود افزایش دهد، اما در نهایت قصد دارد از این فروشگاه ها به عنوان کانالی برای برنامه های خود برای فروش خودروهای الکتریکی استفاده کند.
منبع : خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.