ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

هشدار مدیر فولکس‌واگن در مورد احتمال نابودی صنعت خودروسازی آلمان!

هشدار مدیر فولکس‌واگن در مورد احتمال نابودی صنعت خودروسازی آلمان!مدیر گروه خودروسازی فولکس‌واگن با ترسیم آینده‌ای تاریک از خودروسازی آلمان هشدار داده اگر کارخانه‌های آلمانی نتوانند روش کار خود را با توجه به قوانین سخت‌گیرانه حفظ محیط زیست تغییر دهند شانس زیادی برای بقا نخواهند داشت.

هربرت دیه‌س که کمتر از یک سال است به مدیریت گروه خودروسازی فولکس‌واگن منصوب شده در یک سخنرانی برای قطعه‌سازان گفت «با وضع موجود، شانس خودروسازی آلمان برای حفظ برتری جهانی در دهه آینده ۵۰-۵۰ است»

سخت‌تر شدن قوانین برای حفظ محیط زیست، خودروسازان را تحت فشار زیادی گذاشته است. ده روز پیش اتحادیه اروپا اعلام کرد قصد دارد خودروسازان را وادار کند تا میزان تولید دی‌اکسید کربن محصولات خود را تا سال ۲۰۳۰ سی و پنج درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ کاهش دهند.

در بیانیه‌ای که وزرای محیط زیست کشورهای عضو اتحادیه اروپا منتشر کردند به گزارش اخیر سازمان ملل متحد اشاره شده که هشدار داده است جهان برای جلوگیری از نتایج مخرب تغییرات اقلیمی تنها حدود یک دهه فرصت دارد.

قوانین جدید پیش از اجرا باید به تصویب پارلمان اروپا برسد و خودروسازان در تلاشند تا سرعت این تغییرات را کم کنند.

با وجود سرمایه‌گذاری خودروسازان آلمانی در ساخت خودروهای الکتریکی، آنها معتقدند کنار گذاشتن موتورهای درون سوز به سرعت ممکن نیست و عجله در این کار به بیکاری گسترده در آلمان منجر شود و به گفته اتحادیه خودروسازان آلمان تا ۶۰۰ هزار شغل در خطر است.

ساخت قوای محرکه الکتریکی پیچیدگی کمتری از موتورهای درون‌سوز دارد و باتری که مهمترین بخش این ماشین‌ها است در خارج از آلمان تولید می‌شود.

هربرت دیه‌س می‌گوید برای اینکه میزان دی‌اکسید کربن محصولات فولکس‌واگن در اروپا سی درصد کم شود،‌ سهم خودروهای الکتریکی از کل فروش ماشین‌های این شرکت باید به سی درصد افزایش یابد. در حالی که هنوز زیرساخت کافی برای این ماشین‌ها فراهم نیست و خریداران نسبت به ماشین‌های الکتریکی تردید دارند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.