ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر شاسی بلند LX 570 مدل 2018 منتشر شد / شاهکاری جدید از لکسس

تصاویر شاسی بلند LX 570 مدل 2018 منتشر شد / شاهکاری جدید از لکسسقرار بود تا روزهای آینده لکسوس یک نسخه جدید مدل LX 570 خود را که "سوپریر" نام دارد برای برخی از بازارهای آسیایی و روسیه معرفی کند، اما ظاهرا این کمپانی ژاپنی این بار خودش سوپرایز شد و قبل از معرفی رسمی، با تصاویر منتشر شده از خودرواش‌ در فضای مجازی و سایت‌های خبری دنیای خودرو مواجهه گشت.

مدل های 2018 این نسخه لکسوس یک مدل فیس لیفت شده محسوب شده که در مقام یک قدبلند لوکس و با استفاده از شاسی LX ها وارد بازار خواهد شد.

تصاویر شاسی بلند LX 570 مدل 2018 منتشر شد / شاهکاری جدید از لکسستصاویر شاسی بلند LX 570 مدل 2018 منتشر شد / شاهکاری جدید از لکسس
اولین چیزی که در این خودرو بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند، اسپورت بودن آن است. سازندگان لکسوس تلاش کرده‌اند تا سپرهای نمای عقب و جلو را به اسپورت‌ترین شکل ممکن طراحی کند. در کنار این سپرهای اسپورت لکسوس در نمای جلو از جدیدترین جلوپنجره خود بهره می‌برد تا سوپریر را اسپورت‌تر نشان دهد. البته جلوپنجره دوکی شکل در این خودرو با یک نوار کرومی قاب شده است. رینگ‌های بزرگتر نیز در اسپورت‌شدن خودرو بی‌تاثیر نیست.

با وجود اینکه اطلاعات زیادی در این خصوص مطرح نشده، اما کارشناسان بر این باورند فضای داخلی این خودرو نیز با شکل و شمایلی اسپورت و رنگ‌های جوان‌پسندانه ارائه خواهد شد.

آنچه که احتمالا در این خودرو با نسخه‌های قبلی در هماهنگی کامل خواهد بود، موتور 5.7 لیتری و 372 اسب‌بخاری آن است. لکسوس قصد دارد با این خودرو پویایی بیشتری را در بازار ژاپن، بازارهای آسیایی و روسیه شکل دهد.
تصاویر شاسی بلند LX 570 مدل 2018 منتشر شد / شاهکاری جدید از لکسس
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.