ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فهرست پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال 2018 منتشر شد + قیمت روز به تومان

فهرست پرفروش‌ترین خودروهای جهان در سال 2018 منتشر شد + قیمت روز به توماندر میان پرفروش‌ترین خودروهای جهان همچنان برند‌های ژاپنی دست بالا را دارند و پر فروش‌ترین خودروها بیشتر از میان محصولات این شرکت‌ها هستند.

بر اساس آخرین اطلاعات ارائه‌شده در نشریات خودرویی جهان مانند اتو کار ، در سال ۲۰۱۸، تویوتا بود که توانست عنوان پرفروش‌ترین محصول سال را به‌دست آورد.
آلبوم عکس
2020 TOYOTA COROLLA PHOTO GALLERY :
عکس تویوتا کرولا مدل 2020 #61
عکس تویوتا کرولا مدل 2020 #60
عکس تویوتا کرولا مدل 2020 #59
عکس تویوتا کرولا مدل 2020 #58
عکس تویوتا کرولا مدل 2020 #57
عکس تویوتا کرولا مدل 2020 #56
ادامه
تویوتا کرولا پرفروش‌ترین خودرو جهان در سال ۲۰۱۸ است. تولید این خودرو از سال ۱۹۶۶ آغاز شده است و تا کنون بازار ۱۲ نسل مختلف آن را به خود دیده است. از این خودرو یک میلیون و ۱۸۱ هزار دستگا در سال ۲۰۱۸ به فروش رسید. قیمت این محصول حدود ۱۹ هزار دلار /1,273,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در بازار آمریکا است و در کلاس سی قرار دارد.
ford F150
تصاویر فورد اف 150 #12
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
اما گذشته از این خودرو متوسط خانوادگی دومین خودرو پرفروش جهان یک وانت بزرگ است. فورد سری اف به لطف نیاز بازار آمریکا به وانت، مخصوصا در مناطق غیر شهری تبدیل به پرفروش‌ترین خودرو آمریکا و دومین خودرو پرفروش جهان شده است. این خودرو با فروش یک میلیون و ۸۰ هزار دستگاه، چندان ارزان قیمت هم نیست و در حدود ۲۸ هزار دلار /1,876,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد.
Toyota RAV4 2019
تصاویر تویوتا راو4 مدل 2019 #25
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
سومین خودرو پرفروش جهان یک کراس اوور متوسط است. تویوتا RAV4 هم بخشی از خصوصیت‌های یک شاسی بلند را دارد هم تا حدی شهری و دارای مصرف مناسب است. این خودرو از سال ۱۹۹۴ تا کنون در حال تولید است و پنج نسل مختلف از آن وارد بازار شده است. تویوتا به لطف محبوبیت این محصول از آمریکا گرفته تا اروپا، موفق شده ۸۳۷ هزار دستگاه از آن را با حدود قیمتی ۲۶ هزار دلار /1,742,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بفروش رساند.
Honda Civic 2018 Photos and Pictures
آلبوم عکس هوندا سیویک مدل 2018 #15
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
در مکان چهارم باز هم با یک خودرو ژاپنی طرف هستیم این بار از هوندا: هوندا سیویک را می‌توان رقیب تویوتا کرولا دانست یک سدان متوسط خانوادگی که تا کنون ۱۰ نسل از این خودرو تولید شده است و یکی از اولین خودرو‌های ژاپنی بوده که پای آن به بازار آمریکا باز شده است. این خودرو با فروش ۸۲۳ هزار و قیمت حدود ۱۹ هزار دلار /1,273,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دومین سدان پرفروش جهان است.

پنجمین خودرو پرفروش جهان از بزرگترین خودرو ساز جهان در سال ۲۰۱۸ است.
Volkswagen Tiguan Offroad Photo Gallery
آلبوم عکس فولکس واگن، تیگوان آفرود مدل 2019 #1
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
فولکس‌واگن تیگوان که یک شاسی بلند متوسط است توانسته ۷۹۱ هزار را با قیمت حدود ۲۳ هزار دلار /1,541,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بفروشد.

در مکان ششم یکی از محبوب‌ترین خودروهای تاریخ قرار دارد. فولکس‌واگن گلف پس از بیتل دومین خودروی تاریخی شرکت فولکس واگن است. خودرویی که از نظر برخی کارشناسان خودرو، از بهترین‌ها و کمال‌یافته‌ترین خودروهای اچ‌بک جهان است. این خودرو به لطف فروش بالایش در اروپا توانسته در رتبه ششمین خودرو پرفروش سال قرار گیرد.
honda CR V 2018
تصاویر شاسی بلند هوندا CR-V مدل 2018 #23
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
هوندا CR-V هفتمین خودرو پرفروش جهان در سال ۲۰۱۸ است. یک خودرو شبه کراس اوور اقتصادی در سایز متوسط که البته از نظر برخی نشریات خودرویی در کلاس خود از بهترین‌هاست. آمریکا و کانادا هم از بزرگترین بازار‌های این خودرو هستند.

این اتومبیل قیمتی در حدود ۲۵ هزار دلار /1,675,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دارد.
2018 Toyota Camry
تصاویر تویوتا کمری جدید مدل 2018 #23
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
تویوتا کمری در مکان نهم قرار دارد خودرویی که ابتدا قرار بود یک سدان خانوادگی بزرگ اقتصادی باشد ولی حالا به سمت یک خودروی لوکس رفته‌است.

کمری، از نظر برخی بررسی‌ها، یکی از کم خرج‌ترین خودرو‌های جهان است، سال‌هاست مورد توجه رسانه‌های خودرویی است و در کشور‌های عربی بسیار پر طرفدار است. این محصول از سال ۱۹۸۰ در حال تولید است و یکی از اصلی‌ترین محصولات تاریخی تویوتا به‌شمار می‌رود.
2018 Detroit auto show pictures
وانت قدرتمند شورولت سیلورادو 1500 مدل 2019 2019 Chevrolet Silverado 1500 High Country front view on stage
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
در مکان دهمین خودروی پرفروش جهان، محصولی از شورولت قرار دارد. شورولت سیلورادو یک وانت بزرگ و رقیب اصلی فورد سری اف است. این خودرو حدود ۲۸ هزار دلار /1,876,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد.

در مکان‌های یازدهم تا بیستم هم به تریتب هیوندای النترا، وانت دوج رم ،هیوندای توسان، تویوتا ‌هایلوکس، هوندا آکورد، فولکس‌واگن لاویدا، نیسان قشقایی، کیا اسپورتیج، وولینگ هونگ‌گوانگ و نیسان سیلفی قرار دارند.

شاید برای برخی چند سال قبل باور کردنی نبود اما صنعت خودرو چین با رشد خیره‌کننده چه از نظر کمی و چه کیفی حالا محصولی را در میان بیست خودرو پرفروش جهان دارد.

وولینگ هونگ‌گوانگ نام این محصول است. یک ون چند منظوره که توسط اتحاد SAIC.GM.Wuling ساخته می‌شود. این اتحاد توسط سه شرکت جنرال موتورز، شرکت خودروسازی شانگهای و شرکت وولینگ موتورز شکل گرفته است.

از سن شرکتی که این خودرو را ساخته است تنها ۱۶ سال می‌گذرد. این خودرو نشانی است از اینکه صنعت خودرو چین با چه رشدی در حال حرکت است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.