ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدیدترین فهرست با کیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای بازار ایران منتشر شد

جدیدترین فهرست با کیفیت‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای بازار ایران منتشر شدبر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پژو ۲۰۰۸ با چهار ستاره، «با کیفیت‌ترین» و پراید تنها با یک ستاره و پایین‌تر از خودروهای چینی، «بی‌کیفیت‌ترین» خودرو در ایران است.

بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای تولید داخل در پنج دسته «بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان»، «بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان»، «۵۰ تا ۷۵‌ میلیون تومان»، «۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان» و «زیر ۲۵ میلیون تومان» دسته‌بندی شده و بین یک تا چهار ستاره کیفی به‌دست آورده‌اند.

این در حالی است که هیچ خودروی تولید در ایران نتوانسته پنج ستاره کیفیت را به‌دست آورد و پژو ۲۰۰۸ که جدیدترین محصول در صنعت خودرو ایران است و با مشارکت پژو در ایران تولید می‌شود، توانسته است چهار ستاره کیفی را به‌دست آورد.
آلبوم عکس
PEUGEOT 2008 :
مشخصات فنی پژو 2008 مدل 2017 ایران خودرو
نمای درون کابین پژو 2008 ایران خودرو
تصاویر جدید پژو 2008 مدل 2017
نمای درون کابین پژو 2008 جدید مدل 2017
NEW PEUGEOT 2008 SUV #4
NEW PEUGEOT 2008 SUV #3
ادامه
این خودرو قرار بود با قیمتی حدود ۸۰ میلیون تومان عرضه شود اما اکنون افزایش قیمت‌ها سبب شده شرکت بازرسی و کیفیت این خودرو را در دسته خودروهایی با قیمت بالای ۱۰۰ میلیون تومان قرار دهد.

بر اساس این گزارش در دسته خودروهای بالای ۱۰۰‌میلیون تومانی مزدا سه جدید تولیدی در شرکت بهمن موتور و سوزوکی گرند ویتارا و پژو ۲۰۰۸ تولیدی در ایران خودرو موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

با اینکه قرار بود تولید پژو ۲۰۰۸ با ۵۰ درصد داخلی سازی آغاز شود این خودرو هم اکنون تنها با حدود سی درصد داخلی سازی تولید می‌شود.

در بخش ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی کیا سراتو و هیوندایی آی۲۰ چهار ستاره کیفیت را به‌دست آوردند.

در این گروه سه خودرو چینی هم موفق به کسب سه ستاره کیفیت شده‌اند که از بسیاری از خودروهای تولیدی در ایران بهتر است. این در حالی است که شرکت‌های چینی زیر بار داخلی سازی در ایران نمی‌روند و داخلی سازی این خودروها بسیار پایین‌تر از محصولات فرانسوی است که در ایران تولید می‌شود. چری تیگو ۵ مونتاژ شده در مدیران خودرو، جک اس ۵ مونتاژی در کرمان موتور، ‌هایما اس ۷ اتوماتیک تولیدی در ایران خودرو سه ستاره کیفی را به‌دست آورده‌اند. هم اکنون ایران خودرو با سابقه نزدیک به نیم قرن، مونتاژ کار شرکت‌های چینی شده است که سابقه تولید آنها تنها به یک دهه می‌رسد.

تمام خودروها در گروه ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومانی خودروهای چینی هستند که در شرکت‌های ایرانی مونتاژ می‌شوند. بسترن بی ۳۰ تولیدی در شرکت بهمن در این گروه توانسته چهار ستاره کیفی را به‌دست آورد. چانگان، آریزو۵، برلیانس اچ ۳۳۰ و لیفان ایکس ۶۰ اتومات هم سه ستاره کیفی را به‌دست آورده اند.

بیشترین خودرهای تولید داخل در دسته خودروهای ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی هستند. در این دسته رنو ساندرو تولید پارس خودرو، پژو ۲۰۷ اتومات و تندر ۹۰ اتوماتیک ایران‌خودرو و پارس تندر پارس خودرو چهار ستاره از نظر کیفیت به‌دست آورده اند. تندر ۹۰ ایران‌خودرو و پارس‌خودرو هم سه ستاره کیفیت را به‌دست آورده است. زمانی خودروهای رنو با کیفیت ترین محصولات تولید شده در ایران بودند اما حالا برخی خودروهای چینی از نظر کیفیت از این محصولات پیش افتاده‌اند.

در این گروه رانا، دنا پلاس و پژو ۲۰۶ در مدل‌های صندوقدار و‌هاچ‌بک سه ستاره کیفی به‌دست آورده اند.

در این بخش ام وی ام ۳۱۵ جدید و دانگ فنگ اچی سی که خودروهای چینی هستند به همراه خودروهای دنا، پژو پارس کرمانشاه، پژو ۴۰۵ خراسان، تیبا دو ، تیبای معمولی، ساینا، سورن و سمند تبریز دو ستاره کیفی را به‌دست آورده‌اند.

در ارزان‌ترین کلاس قیمتی در بازار خودرو ایران یعنی گروه زیر ۲۵ میلیون تومانی‌ها، چهار محصول شامل پراید ۱۳۱سایپا، پراید ۱۳۱ پارس خودرو، پراید ۱۳۲ و پراید ۱۱۱ حضور دارند. در میان این پراید‌های مختلف، تنها مدل ۱۳۱ سایپا دو ستاره کیفی دارد. باقی پرایدها تنها یک ستاره دارند و پراید ۱۱۱ (مدل‌ هاچ بک) با یک ستاره کیفی در انتهای جدول کیفیت خودروهای تولیدی در ایران قرار گرفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.