ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گلف GTI مدل 2017، هاچ بک بسیار قدرتمند فولکس واگن رونمایی شد!

گلف GTI مدل 2017، هاچ بک بسیار قدرتمند فولکس واگن رونمایی شد!اگر از طرفداران پروپاقرص خودروهای سریع و خاص شرکت فولکس هستید و همچنین از آن دسته از راننده هایی هستید که به شتاب اولیه خودرو اهمیت می دهید، شرکت فولکس واگن در گلف جی تی 2017 به تمامی انتظارات شما پاسخ داده است.
Volkswagen Golf
اما در ابتدا اشاره ای کوتاه به تاریخچه تولید گلف می کنیم :
فولکس‌واگن گلف (Volkswagen Golf) یک خودروی خانوادگی کوچک تولید شده از سال ۱۹۷۴ توسط فولکس‌واگن آلمان می‌باشد، که در سراسر جهان در طول هفت نسل، در پیکربندی‌های مختلف بدنه و تحت نام‌های مختلف - مانند فولکس‌واگن ربیت (Volkswagen Rabbit) در ایالات متحده و کانادا (MK1 و MK5)، و به عنوان فولکس‌واگن کیریبی (Volkswagen Caribe) در مکزیک (MK1) به بازار عرضه شده است.


گلف GTI مدل 2017، هاچ بک بسیار قدرتمند فولکس واگن رونمایی شد!
به این اشاره مختصر به تاریخچه گلف، اکنون به معرفی جی تی آی 2017 می پردازیم. گلف جی تی آی دهه اول (VW Golf GTI First Decade) قدرتش را از یک موتور بنزینی با محرک چرخ‌های جلو دریافت می‌کند و خروجی آن به 404 اسب‌بخار می‌رسد. موتور الکتریکی این خودرو نیز می‌تواند محرک خوبی برای چرخ‌های عقب به شمار بیاید.
گلف GTI مدل 2017، هاچ بک بسیار قدرتمند فولکس واگن رونمایی شد!
فولکس‌واگن می‌گوید خودرو می‌تواند در مدل محرک چرخ‌های جلو یا با قابلیت تمام الکتریک محرک چرخ‌های عقب یا ترکیب حرکتی هر دو وارد عرصه اجرایی شود. هنوز قیمتی برای این نسخه خاص گلف اعلام نشده، اما گلف جی تی آی استاندارد 2017 هم اکنون در بازار 25,595 دلار /1,714,865,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد.

برای شارژ کردن باتری‌های موجود در عقب هاچبک، سامانه خاصی از ترمز طراحی شده تا بتواند با هر فشار روی پدال به احیاء نیروی باتری و ذخیره دوباره آن بپردازد.
گلف GTI مدل 2017، هاچ بک بسیار قدرتمند فولکس واگن رونمایی شد!
نمای خارجی این خودرو با رنگ‌های آبی آسمانی و آبی تیره به شکل راه راه طراحی شده است. این طراحی بیشتر شبیه رقص نور آبی روی بدنه است. چرخ‌های آبی و مشکی زیر بدنه بر جذابیت بیشتر خودرو می‌افزاید. تریم آبی و سرمه‌ای خودرو نیز به دلیل هماهنگی با نمای داخلی انتخاب شده است. نورپردازی داخلی خودرو نیز به همین مناسبت در طیف رنگ های آبی و سرمه‌ای انتخاب شده است.

درمجموع باید گفت فولکس واگِن گلف GTI دیکیت یک هاچبک قدرتمند، کاربردی و اقتصادی با قابلیت استفاده روزمره می‌باشد که ازنظر کیفیت در کلاس خود جزو بهترین‌هاست. خیلی کم پیش می‌آید به خودرویی برخورد کنید که این‌قدر قابل‌تحسین عمل کرده و در هر زمینه‌ای حرف‌های خوبی برای گفتن دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.