ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بهترین برند خودرو سال 2022 آمریکا معرفی شد

بهترین برند خودرو سال 2022 آمریکا معرفی شدآمریکا یکی از بهترین بازارها برای فروش خودرو در جهان است و سالیانه برندهای معروف خودروسازی در تلاش هستند تا عنوان بهترین و پرفروش ترین برند این بازار را از آن خود کنند.

سوبارو بادوام ترین برند خودرویی آمریکا!

مؤسسه Consumer Reports که یکی از معتبرترین بررسی‌ها در بازار خودرو جهان را انجام می‌دهد در تازه‌ترین رده‌بندی، برند ژاپنی سوبارو را به عنوان بهترین برند خودرویی در بازار آمریکا انتخاب کرد. سوبارو خودروساز ژاپنی است که در ساخت خودورهای رالی مهارت زیادی دارد و خودروهای این شرکت به دوام بالا و هندلینگ عالی معروف‌اند.
2020 Subaru Outback
سوبارو اوت بک 2020 20#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این شرکت همچنان از روش موتورهای خوابیده در محصولات خود استفاده می‌کند. در این روش، آرایش سیلندرها موازی زمین است. این عامل سبب می‌شود گرانیگاه خودرو طوری قرار گیرد که فرمان‌پذیری اتومبیل افزایش پیدا کند.

مواردی که برای رسیدن به امتیاز بالا در این بررسی لحاظ شده، نحوه عملکرد در تست‌های جاده‌، میزان رضایت مالکین، ایمنی و قابل اعتماد بودن خودرو بوده و بر اساس این موارد، صد امتیاز در نظر گرفته شده است. محصولات سوبارو توانسته‌اند در مجموع ۸۱ امتیاز به دست آورند.

مزدا در رتبه دوم برترین برند

Mazda MX 30
مزدا MX 30 جدید 11#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
رتبه دوم هم در اختیار یک نشان ژاپنی دیگر است. مزدا توانسته ۷۸ امتیاز به‌دست آورد. این شرکت در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه کرده است. مزدا شاید هندلینگ مثال‌زدنی سوبارو را نداشته باشد، اما هزینه تعمیر آن مناسب است و دیر خراب می‌شود، ضمن آن‌که قیمت خودروهای آن هم نسبت به رقبا معقول‌تر است.

بی ام و بهترین برند آلمانی در آمریکا

2021 BMW X6 M
تصاویر بی ام و ایکس 6 (X6 M) مدل 2021
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در مکان سوم ب‌ام‌و آلمان قرار دارد. این شرکت همچنان بهترین موتورهای احتراق داخلی جهان را می‌سازد و سعی کرده مشکلات کیفیت و دوام را در سال‌های اخیر در خودروهای خود بهبود دهد.

هوندای محبوب در رتبه چهارم

در مکان چهارم باز هم یک شرکت ژاپنی ایستاده است؛ هوندا. برند هوندا از پرفروش‌ترین خودروها را به بازار آمریکای شمالی عرضه می کند و چندین سایت تولیدی در ایالات متحده آمریکا دارد. هوندا همیشه رقیب جدی شرکت تویوتا در زمینه کیفیت و دوام بوده و حالا توانسته از این شرکت از نظر این بررسی برتر باشد.

برند لاکچری تویوتا در مکان پنجم قرار گرفت

لکسوس ژاپنی، نشان لوکس تویوتا، هم در مکان پنجم قرار دارد. خودروهای این شرکت با وجود قیمت بالا دارای امکانات بسیار و کیفیت بالایی هستند و طراحی آن‌ها هم از شرکت مادر، تویوتا، بهتر است.

آئودی، پورشه، مینی و تویوتا رتبه‌های ششم تا دهم را کسب کرده‌‌اند. نکته عجیب قرار گرفتن تویوتا در مکان دهم است. با این حال از نظر میزان فروش تویوتا هم‌اکنون پرفروش‌ترین خودروساز در بازار آمریکاست.

تویوتا در سال ۲۰۲۱ میلادی در بازار آمریکا دو میلیون و ۲۷ هزار دستگاه خودرو فروخت. پس از تویوتا، فورد با فروش یک میلیون و ۸۰۴ هزار دستگاه و شورولت با فروش یک میلیون و ۸۰۴ هزار دستگاه قرار داشتند.

از میان نشان‌های خودروسازان آمریکایی، بیوک بیشتر از همه امتیاز به دست آورده و با کسب امتیاز ۷۲ در مکان یازدهم قرار دارد.

شرکت تسلا، به‌رغم رشد خیره‌کننده در سال‌های اخیر، در این بررسی وضعیت مناسبی ندارد و بدترین برند آمریکایی معرفی شد.

در سال‌های اخیر موارد زیادی از خطای سیستم‌های الکترونیک و اشکال در مونتاژ خودروهای تسلا گزارش شده است. با این حال، در میان خودروهای برقی پرفروش بازار آمریکا، تسلا مدل Y با فروش ۱۶۰ هزار دستگاه و مدل سه با فروش ۱۳۸ هزار دستگاه، پرفروش‌ترین خودروهای برقی بازار آمریکا بوده‌اند.

امتیاز به‌دست‌آمده توسط خودروهای شرکت تسلا در این بررسی ۶۰ گزارش شده است. شورولت و مرسدس بنز هم همچون تسلا امتیاز بالایی به‌دست نیاوردند و با امتیاز ۶۰ در انتهای جدول قرار گرفته‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.