ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

باکیفیت ترین برندهای خودروسازی سال 2020 آمریکا معرفی شدند

باکیفیت ترین برندهای خودروسازی سال 2020 آمریکا معرفی شدندنظرسنجی موسسه جی‌دی‌پاورز با نظرسنجی از حدود ۱۱۱ هزار نفر از مالکان ماشین‌های نو در آمریکا مشخص کرد که کارخانه وانت‌ سازی رم (RAM)، باکیفیت ترین خودروها را روانه بازار ایالات متحده می کند. این ارزیابی و نظرسنجی بیش از 30 سال است منتشر می‌شود.

در روش این نظرسنجی شرکت از خریداران خودرو می خواهد تا اشکال‌ ماشین‌ها را در ۹۰ روز اول ثبت کنند. تعداد این ایرادها به ازای هر ۱۰۰ ماشین منتشر می‌شود و هر کارخانه‌ای که امتیاز کمتری بگیرد، رتبه بهتری کسب خواهد کرد. این رده‌بندی به طور مجزا برای هر کلاس خودرو هم منتشر می‌شود.

رم امسال ۱۲۸ امتیاز گرفت که نشان می‌دهد ماشین‌هایش به ازای هر صد دستگاه ۱۲۸ ایراد داشتند. این کارخانه دو سال پیش در رده ۲۱ قرار داشت و سال گذشته سوم شد. این اولین بار است که رم در این رده‌بندی اول می‌شود.

رم برند نوظهوری است در سال ۲۰۱۱ با جدا شدن از دوج آغاز بکار کرد و سه مدل وانت و دو مدل ون تولید می‌کند.

موفق‌ترین خودروساز سال و نگرانی تسلا!

در نظرسنجی بر اساس کلاس‌های مختلف خودرو، هفت مدل از گروه هیوندای در رتبه اول قرار گرفت و موفق‌ترین خودروساز بود. تویوتا با پنج مدل و ب‌ام‌و با چهار مدل در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

تسلا به جی‌دی پاور اجازه نمی‌دهد تا ماشین‌هایش در پانزده ایالت در نظرسنجی کنند و به همین دلیل به طور رسمی در این رده‌بندی حضور ندارد. اما جی‌دی‌پاور می‌گوید به اندازه کافی از رانندگان در ۳۵ ایالت دیگر اطلاعات کسب کرده تا بتواند امتیازی عادلانه به این کارخانه بدهد. کیفیت ماشین‌های تسلا اگرچه نسبت به سال قبل بهتر شده، اما این خودروساز الکتریکی با ۲۳۱ امتیاز در پایین جدول است.

* جدول باکیفیت ترین خودروسازهای سال 2020

رتبه نام برند میزان شکایات
#1 رم 128
#2 دوج 139
#3 لکسوس 144
#4 میتسوبیشی 144
#5 نیسان 146

5 برند بی‌کیفیت و پر ایراد سال 2020

رتبه نام برند میزان شکایات
#1 بی ام و 166
#2 جگوار 165
#3 هوندا 164
#4 جی ام سی 164
#5 پورشه 163
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.