ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت بیمه شخص ثالث ماشین ها در سال 99 / افزایش 25 درصدی حق بیمه خودروها

قیمت بیمه شخص ثالث ماشین ها در سال 99 / افزایش 25 درصدی حق بیمه خودروهاغلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص نرخ حق بیمه سال 99، اعلام کرد که باتوجه به افزایش 22 درصدی نرخ دیه نسبت به سال 98 برای سال جدید، در صنعت بیمه سعی کردیم نرخ حق بیمه سال 99 را بدون سود و تنها با لحاظ 3 درصد هزینه های اداری و باتوجه به نرخ دیه اعلام شده از سوی قوه قضائیه، تنها حدود 25 درصد افزایش دهیم.

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد که افزایش 25 درصدی حق بیمه خودروها در سال 99 برای اجرا به شرکت های بیمه ابلاغ شده است و تلاش کرده ایم تا افزایش زیادی در نرخ حق بیمه نداشته باشیم. گفتنی است باتوجه به اینکه میانگین پرداختی حق بیمه سال گذشته با توجه به تخفیفاتی که مالکان خودروها داشتند، حدود 650 هزار تومان بوده است و در سال جدید، نسبت به سال قبل حدود 25 و خورده ای درصد افزایش حق بیمه با توجه به افزایش نرخ دیه خواهیم داشت.

به موجب قانون در پایان هر سال برای سال جدید، قوه قضائیه باید نرخ دیه را اعلام کند و در روزهای گذشته و طبق اعلام سخنگوی دستگاه قضا، این موضوع در جلسه شورای عالی قضایی مطرح و نرخ دیه در ماه‌ های غیرحرام با رشد 20 درصدی نسبت به سال 98، معادل 330 میلیون ‌تومان تعیین شد و در ماه های حرام معادل 440 میلیون تومان خواهد بود که از اول فروردین ماه 99 لازم الاجرا است.
iranian cars new price
جدول نرخ بیمه شخص ثالث انواع خودرو در سال 99
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.