ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فروش چشمگیر خودروهای برقی در نروژ / چرا نروژی‌های تمایل به خرید ماشین‌های الکتریکی دارند؟

فروش چشمگیر خودروهای برقی در نروژ / چرا نروژی‌های تمایل به خرید ماشین‌های الکتریکی دارند؟سهم ماشین‌های الکتریکی از فروش خودرو در نروژ با ثبت رکوردی تازه در جهان به حدود یک سوم رسید. تازه‌ترین آمار فروش نشان می‌دهد فروش خودروهای الکتریکی در نروژ در سال ۲۰۱۸ با بیش از ده درصد افزایش به پنجاه هزار دستگاه رسید.

نروژ با وجود منابع غنی نفت، کنار گذاشتن موتورهای درون‌سوز و استفاده بیشتر از خودروهای الکتریکی را تشویق می‌کند. فروش ماشین‌هایی که از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند از سال ۲۰۲۵ در نروژ ممنوع خواهد شد. دولت برای ترغیب خریداران عوارض خرید ماشین‌های معمولی را افزایش داده و در عوض از خریداران ماشین‌های الکتریکی مالیات نمی‌گیرد.

علاوه بر این، تسهیلات دیگری از جمله پارکینگ و شارژ مجانی هم در اختیار خریداران ماشین‌های الکتریکی قرار داده می‌شود.فروش چشمگیر خودروهای برقی در نروژ / چرا نروژی‌های تمایل به ماشین‌های الکتریکی دارند؟
نروژ با جمعیت پنج میلیون نفر، پس از چین و آمریکا سومین بازار بزرگ خودروهای الکتریکی در جهان است.

فروش ماشین‌های الکتریکی در چین و آمریکا هم در سال ۲۰۱۸ رشد زیادی داشت. در یازده ماه اول سال ۲۰۱۸ بیش از یک میلیون ماشین الکتریکی در چین فروخته شد و این تعداد در آمریکا بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه تخمین زده می‌شود. با این حال سهم ماشین‌های الکتریکی از بازار این دو کشور حدود دو درصد است.
فروش چشمگیر خودروهای برقی در نروژ / چرا نروژی‌های تمایل به ماشین‌های الکتریکی دارند؟
شارژ خودروی برقی در یک خانه شهروند نروژی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.