ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کم مصرف ترین ماشین های شاسی‌بلند جهان!

کم مصرف ترین ماشین های شاسی‌بلند جهان!در این مقاله به معرفی ده خودروی شاسی بلند و کراس اوور کم مصرف می‌پردازیم، با کم مصرف‌ترین شاسی بلندها و کراس اوورهای سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید :
2020 Subaru Forester
2020 Subaru Forester
۱۰. سوبارو فارستر (Subaru Forester)

مصرف سوخت شهری: ۹.۰۴ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۷.۱ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۸.۱ لیتر
سوبارو فارستر پس از سوبارو اوتبک پرفروش‌ترین محصول شرکت سوبارو است و با کمی بررسی می‌توان علت آن را متوجه شد. این خودرو جادار و راحت است و از نظر فنی عملکرد خوبی دارد و یک سیستم انتقال قدرت تمام چرخ دارد و از همه مهم‌تر، همه این ویژگی‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد. به لطف موتور ۲.۵ لیتری این خودرو و سیستم انتقال قدرت پیشرفته‌اش، عملکرد این خودرو هم تحسین‌برانگیز است.
۹. نیسان روگ (Nissan Rogue)

مصرف سوخت شهری: ۹.۰۴ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۷.۱ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۸.۱ لیتر

نیسان روگ یکی از پرفروش‌ترین خودروهای جهان است و با هیچکس شوخی ندارد. نیسان روگ خودرویی با رانندگی نرم و راحت و رفتاری آرام و متشخص است. شاید بتوان گفت تنها نقطه ضعف آن سر و صدای گیربکس آن در زمان‌هایی است که موتور ۲.۵ لیتری این خودرو حداکثر توان خود را به کار می‌گیرد. نسخه هیبریدی نیسان روگ مصرف کمتری هم دارد و در شهر ۷.۱ لیتر و در جاده ۶.۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند.
۸. تویوتا سی-اچ آر (Toyota C-HR)

مصرف سوخت شهری: ۸.۷ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۷.۵ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۸.۱ لیتر

تویوتا C-HR طراحی منحصر به فردی دارد که بر سر آن اختلاف نظر زیادی وجود دارد. این خودرو را می‌توان نسخه کوچک‌تر ولی خشن‌تر تویوتا راو ۴ دانست. موتور ۲.۰ لیتری و چهار سیلندر این خودرو با یک گیربکس خوب جفت شده است. برخلاف خیلی از کراس اوورهای امروزی، تویوتا C-HR تنها در مدل محور جلو عرضه می‌شود.
۷. تویوتا راو ۴ (Toyota RAV4)

مصرف سوخت شهری: ۸.۷ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۶.۹ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۸ لیتر

تویوتا راو ۴ بدون شک در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین مدل‌های تویوتا است. این خودرو نه تنها مصرف سوخت مناسبی دارد، بلکه مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته از جمله ترمز خودکار برای پیشگیری از تصادف دارد. موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر این خودرو از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته نرم و هماهنگ این خودرو نیروی تحسین‌برانگیزی در اختیار راننده می‌گذارد. تویوتا راو۴ هم در مدل محور جلو و هم در مدل تمام چرخ و دو محوره عرضه می‌شود.
۶. هیوندای کونا (Hyundai Kona)

مصرف سوخت شهری: ۸.۴ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۷.۳ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۸ لیتر

هیوندای کونا کراس‌اوور کامپکت و کوچک هیوندای برای مسیرهای شهری است و طراحی آن هم بسیار زیبا و شکیل است. این مصرف سوخت مربوط به مدل مجهز به موتور ۱.۶ لیتری چهار توربوی این خودرو و گیربکس اتوماتیک پایه هفت سرعته است. مدل پیشرفته‌تر که موتور بزرگ‌تر ۲.۰ لیتری دارد مصرف سوخت بیشتری هم دارد.
۵. هوندا اچ آر – وی (Honda HR-V)

مصرف سوخت شهری: ۸.۴ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۶.۹ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۸ لیتر

هوندا اچ آر وی در واقع مدل کاربردی‌تر و قدبلندتر فیات هاچ‌بک است که بر اساس آن طراحی شده است. صندلی‌های عقب این خودرو که به آن صندلی‌های جادویی می‌گویند را می‌توان خم کرد یا کاملا جمع کرد تا فضای بار بیشتری فراهم شود. موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر این خودرو به خوبی قدرت را از طریق چند گیربکس مختلف به چرخ‌ها منتقل می‌کنند.
۴. هوندا سی آر – وی (Honda CR-V)

مصرف سوخت شهری: ۸.۴ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۶.۹ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۸ لیتر

هوندا سی آر وی یکی از پرفروش‌ترین خودروهای جهان است. اگرچه این خودرو بزرگ‌تر و جادارتر از هوندا اچ آر وی است، اما در صورت استفاده از موتور ۱.۵ لیتری مصرف سوختش دقیقا مشابه آن خودرو است. مدل پایه مجهز به یک موتور ۲.۴ لیتری است که تنها کمی مصرف بیشتری دارد.
۳. کیا سول (Kia Soul)

مصرف سوخت شهری: ۸.۱ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۶.۷ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۵ لیتر

کیا سول در مدل ۲۰۲۰ تبدیل به یک خودروی جدید شده است و با یک موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی و تریم اکو دینامیک (کم مصرف) این خودرو مصرف سوخت بسیار کمی دارد و به همین دلیل تبدیل به سومین خودروی کم مصرف این لیست شده است. کیا سول یکی از معدود کراس اوورهای سابکامپکت (خیلی کوچک) است که مجهز به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ و دو محوره است.
۲. لکسوس UX 200 (Lexus UX 200)

مصرف سوخت شهری: ۸.۱ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۶.۳ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۱ لیتر

مدل جدید لکسوس UX 200 یعنی مدل ۲۰۱۹ کوچک‌ترین شاسی بلند شرکت لکسوس است و مخاطب هدف آن افرادی هستند که در مسیرهای شهری تردد زیادی دارند. هم طراحی داخلی و هم طراحی خارجی این خودرو فوق‌العاده جذاب است و یک نسخه چابک‌تر و سریع‌تر به نام F-Sport از آن نیز عرضه شده است. این خودرو مجهز به یک موتور قدرتمند ۲.۰ لیتری است. در مدل هیبریدی نسخه‌های تمام چرخ هم عرضه شده‌اند اما در مدل بنزینی نه.
2020 Nissan Kicks
2020 Nissan Kicks
۱. نیسان کیکس (Nissan Kicks)

مصرف سوخت شهری: ۷.۵ لیتر
مصرف سوخت جاده‌ای: ۶.۵ لیتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۱ لیتر

کم مصرف‌ترین شاسی‌بلند سال ۲۰۱۹، نیسان کیکس نام دارد. نیسان کیکس یکی دیگر از شاسی بلندهای کوچک محبوب در بازار است و طراحی خیلی جذابی دارد. این خودرو سریع‌ترین شاسی بلند این لیست که نیست هیچ، با سریع‌ترین‌ها اختلاف زیادی هم دارد. با این حال این خودرو با داشتن تجهیزاتی مثل ترمز اضطراری از نظر تجهیزات و امکانات هم وضعیت قابل قبولی دارد. موتور ۱.۶ لیتری این خودرو اگرچه قدرتمند نیست، ولی عملکرد قابل قبولی دارد و از همه مهم‌تر، مصرف سوخت آن نیز بسیار پایین است.
SUBARU 2020 Forester

SUBARU 2020 Forester

قیمت : 1,641,165,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
نظر مردم
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.