ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وانت قدرتمند اندیورنس رونمایی شد | اولین وانت الکتریکی بازار آمریکا!

وانت قدرتمند اندیورنس رونمایی شد | اولین وانت الکتریکی بازار آمریکا!یک خودروساز نوپای آمریکایی ادعا کرده که اولین شرکتی خواهد بود که وانت‌های الکتریکی به بازار آمریکا عرضه می‌کند.

شرکت لردزتان (Lordstown) سال گذشته تاسیس شد و اولین محصول خود به نام اندیورنس (Endurance) را هفته گذشته در ایالت میشیگان رونمایی کرد. استیو برنز، مدیر کارخانه در مراسم رونمایی ماشین گفت که اندیورنس را زودتر از وانت‌های الکتریکی رقیب و از اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد کرد.
Lordstown Motors Endurance
Lordstown Motors Endurance #5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
آقای برنز سال گذشته و با خرید کارخانه تعطیل شده جنرال موتورز در شهر لردزتان، این شرکت را تاسیس کرد. تعطیلی این کارخانه باعث انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شد که یکی از شعارهای اصلی‌‌اش ایجاد اشتغال در صنایع آمریکا بود.

اندیورنس قرار است وانتی قوی برای عبور از جاده‌های ناهموار باشد. این ماشین چهار موتور الکتریکی دارد که روی هر چرخ قرار گرفته است. هوش مصنوعی ماشین به اندازه نیاز به هر چرخ نیرو می‌فرستد.

با این روش ماشین از نظر فنی ساده‌تر است و سواری در جاده‌های ناهموار را بهتر می‌کند. اما قرار دادن موتور روی چرخ‌ها دوام قطعات را کم می‌کند و به همین دلیل هنوز بسیاری از کارخانه‌ها در استفاده از این روش تردید دارند.

لردزتان می‌گوید که وانتش با هر بار شارژ تا بیش از ۴۰۰ کیلومتر حرکت می‌کند و سواری‌اش مانند یک ماشین اسپرت است. قیمت پایه این وانت ۵۲ هزار دلار اعلام شده است.

این ماشین ششمین وانت الکتریکی است که قرار است به بازار عرضه شود. تسلا سایبرتراک، فورد اف-۱۵۰ الکتریکی، هامر از زیرمجموعه‌های جنرال‌موتورز، ریویان و نیکولا دیگر وانت‌های الکتریکی هستند که تا دو سال دیگر به بازار خواهند آمد.
آلبوم عکس
LORDSTOWN MOTORS ENDURANCE :
Lordstown Motors Endurance #10
Lordstown Motors Endurance #9
Lordstown Motors Endurance #8
Lordstown Motors Endurance #7
Lordstown Motors Endurance #6
Lordstown Motors Endurance #5
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.