ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از بهترین شاسی بلند چینی برای خانواده ها

رونمایی از بهترین شاسی بلند چینی برای خانواده هاصنعت خودروسازی کشور چین در حدود یک دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است. از خودروهای ارزان قیمت و کم کیفیت که بیشتر شبیه و حتی کپی کامل مدل‌های تولید شده توسط خودروسازان اروپایی و آمریکایی هستند، به خودروسازانی تبدیل شده اند که ماشین‌های واقعاً زیبا و از نظر فناوری پیشرفته تولید می کنند. درست مانند هر جای دیگر جهان، تولید خودروهای شاسی بلند در جمهوری خلق چین نیز در حال رونق است و انبوهی از مدل های مختلف خودروهای شاسی بلند و کراس اوور در حال عرضه می باشند. اما اگر به دنبال شاسی بلند خانوادگی بزرگ و راحت هستید، کدام خودروی چینی بهترین آنهاست؟
Li Auto
تیم بررسی خودروهای چینی Wheelsboy مدتی را با یک نمونه اولیه از Li Auto L9 گذراندند و اغراق نیست اگر بگوییم این بهترین شاسی بلند خانوادگی چین در حال حاضر است. Li Auto در سال 2015 تاسیس شد و در حالی که در حال حاضر در بین 10 خودروساز بزرگ کشور نیست، جایگاه خوبی برای خود دست و پا کرده است و حتی به دنبال جذب 2 میلیارد دلاری از سرمایه گذاران آمریکایی است.

لی اتو L9 به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و جذاب برای خانواده‌ها است، خودرویی که نماد پیشرفت صنعت خودرو چین نیز محسوب می‌شود. علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد ظاهری که این خودرو دارد، طراحان این شاسی بلند به داخل این خودرو نیز توجه ویژه‌ای داشتند؛ به گونه‌ای که هنگام ورود به کابین دو نمایشگر 15.7 اینچی روی داشبورد خودنمایی می‌کنند. طبق اعلام شرکت سازنده ضخامت هر یک از آنها حدود 4 میلی‌متر بوده و این بدان معناست که این مانیتورها از باریک ترین مانیتورهای استفاده شده در خودروها می باشند.
نمای درون کابین
همچنین یک نمایشگر کوچک روی فرمان نصب شده تا اطلاعات اصلی را به راننده نشان دهد. صندلی‌های عقب این خودرو نیز به گرم‌کن، سردکن و ماساژ مجهز شدند و راحتی بالایی را برای سرنشینان به همراه دارند.

صندلی های عقب احتمالا راحت ترین مکان در L9 هستند.طراحان این شاسی بلند برای صندلی‌های عقب یک یخچال بزرگ را در نظر گرفتند تا بتوان نوشیدنی‌ها را خنک نگه داشت و در کنار گرمایش، تهویه و ماساژ از یک سواری خوب لذت برد. ضمن این که یک محفظه برای گرم نگه داشتن غذا نیز در این بخش تعبیه شده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این خودرو منتشر نشده و باید منتظر معرفی رسمی آن باشیم.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.