ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنجال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019!!

جنجال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019!!هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت، هزاران نفر از طرفداران محیط زیست در اعتراض به تاثیر صنعت خودروی آلمان بر آلودگی محیط زیست تظاهرات کردند.

امسال برخلاف رسم معمول نمایشگاه، از شهردار فرانکفورت برای سخنرانی دعوت نشد. او بعدا متن سخنرانی خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن به شدت از ساخت ماشین‌های شاسی‌بلند و تاثیر منفی آنها بر محیط زیست انتقاد شده بود.جنجال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019!!
گروه‌های دیگر از جمله صلح سبز هم خواهان ممنوعیت فروش ماشین‌های شاسی‌بلند هستند. فعالان این گروه در روز اول نمایشگاه با پوسترهایی که روی آن نوشته شده بود "قاتل محیط زیست" بر روی ماشین‌های نمایشگاه ایستادند.

خودروسازان در واکنش به این انتقاد‌ها می‌گویند قوانین سخت‌گیرانه دولت‌ها برای کاهش میزان آلودگی ماشین‌ها باعث شده ساخت ماشین‌های کوچک توجیه اقتصادی نداشته باشد و آنها ناگزیرند ماشین‌های بزرگ‌تر بسازند. آنها همچنین می‌گویند سلیقه مشتریان باعث افزایش تعداد مدل‌های شاسی‌بلند شده است.

خودروسازان بزرگ آلمانی می‌گویند تا ده سال آینده نیمی از ماشین‌هایشان الکتریکی خواهد بود، با این حال طرفداران محیط زیست از سرعت کاهش میزان آلودگی ماشین‌ها راضی نیستند. آنها همچنین از خودروسازان می‌خواهند برای کاهش آلودگی هوا در روش‌های دیگر حمل و نقل هم سرمایه‌گذاری کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.