ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از یک لیموزین شاسی ‌بلند بسیار لوکس!

رونمایی از یک لیموزین شاسی ‌بلند بسیار لوکس!یک کارگاه خودروسازی ایتالیایی به نام آزنوم (Aznom) روی وانتی آمریکایی، یک لیموزین شاسی‌بلند بسیار لوکس ساخته است.

"خودروسازی آزنوم" زیرمجموعه شرکت آزنوم، تولید‌کننده مشهور محصولات چرمی در ایتالیا است. کارگاه این خودروساز در شهر مونزا در نزدیکی میلان است و علاوه بر ساخت‌ سفارشی ماشین، به خاطر اضافه کردن امکانات لوکس به اتاق خودرو مشهور است.
Aznom Palladium
لیموزین آزنوم پالادیوم 5#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نام مدل جدید این خودروساز "پالادیوم" است. ظاهر پالادیوم از ماشین‌های لوکسی مانند رولزرویس الهام گرفته شده و در استودیوی ایتالیایی "کمال" طراحی شده است.
Aznom Palladium
لیموزین آزنوم پالادیوم 3#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پالادیوم ماشین بزرگی است. طول آن نزدیک به شش متر و ارتفاعش حدود دو متر است. برای سوار و پیاده شدن راحت یک پله زیر ماشین مخفی شده که با باز شدن درها بیرون می‌آید. جای بار هم کشویی است و از پشت ماشین بیرون می‌آید تا دسترسی به آن راحت‌تر باشد.

مبنای ساخت پالادیوم، وانت آمریکایی رم ۱۵۰۰ (RAM 1500) است. موتور هشت سیلندر این وانت تقویت شده و قدرتش به ۷۱۰ اسب بخار افزایش یافته‌ است. با این قدرت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت پالادیوم ۴/۵ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۱۰ کیلومتر در ساعت است.

داخل ماشین کاملا از نو ساخته شده است. همه سطوح با چوب و چرم مرغوب پوشیده شده و سرنشینان عقب سیستم تهویه جدا، یخچال، میز و کامپیوتر دارند.

مارچلو مرگالی، مدیر آزنوم می‌گوید که با دیدن ماشین رییس‌جمهور آمریکا به فکر ساخت پالادیوم افتاده است. او دو سال پیش یک وانت رم ۱۵۰۰ را با روشی مشابه اما با تغییرات ظاهری اندک به لیموزین تبدیل کرد. قیمت آن ماشین ۳۰۰ هزار دلار /20,100,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بود و آقای مرگالی می‌گوید خیلی سریع برایش مشتری پیدا شد.

از پالادیوم تنها ده دستگاه ساخته می‌شود. آزنوم می‌گوید که هیچ‌ یک از این ماشین‌ها شبیه هم نیست و همه با سلیقه مشتری تغییر داده شده است. آزنوم قیمت این ماشین را اعلام نکرده، اما بدون شک بسیار گران‌تر از مدل ساده‌تری است که در سال ۲۰۱۸ ساخته شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.