ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جرمی کلارکسون از برنامه گرند تور کنار گذاشته می شود!

جرمی کلارکسون از برنامه گرند تور کنار گذاشته می شود!جرمی کلارکسون 57 ساله، مجری محبوب و جنجالی بی بی سی که دنیای خودرو با حضور او سرحال تر می شود پس از اخراج (استعفای خود خواسته) احتمالا از برنامه گرند تور آمازون نیز کنار گذاشته می شود.

آمازون یک فهرست شغلی جدید ارسال کرده است که نشان می‌دهد این کمپانی به دنبال یک جایگزین برای "جرمی کلارکسون" در برنامه گرند تور است، اما کاملا موقت که بدون شک خوشحال کننده‌ترین بخش این خبر خواهد بود. زیرا "جرمی کلارکسون" به تنهایی یک برند ارزشمند خواهد بود که مخاطبان بسیار زیادی را جذب برنامه گرند تور و یا دیگر برنامه های خود می کند.

جرمی کلارکسون از برنامه گرند تور کنار گذاشته می شود!
باتوجه به اطلاعات بدست آمده، گفته می‌شود که این جایگزینی کاملا موقت خواهد بود و دلیل آن هم "پنومونی" شدید جرمی کلارکسون عنوان شده است که برای مدتی این مرد محبوب خودرویی را از فعالیت دور می‌کند. به طور دقیق‌تر، هفته‌های گذشته سخنگوی بخش نمایش آمازون اعلام کرده بود که جرمی کلارکسون همراه با خانواده خود به کشور اسپانیا سفر کرده است تا تعطیلات خود را در کشور ماتادورها سپری کند، اما صبح روز جمعه دچار بیماری "پنومونی" یا همان "سینه پهلو" شده و آن را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند که اکنون شرایط مساعدی دارد، اما قطعا نیاز به استراحت کافی برای ادامه کار خود خواهد داشت.

حال باتوجه به مشکل بوجود آمده برای جرمی کلارکسون، کمپانی آمازون به دنبال یک جایگزین موقت برای "جرمی کلارکسون" در برنامه گرند تور خواهد بود که تایید وی، نیاز به دانش قوی از اتومبیل و استعاره‌های آن، اطلاعات کافی در رابطه با موسیقی و همچنین دانش و توانایی کافی برای پیدا کردن راه حل‌های مختلف داشته باشد تا درست همانند جرمی کلارکسون، یک ذهن خلاق برای اجرای ایده‌های مختلف داشته باشد.

علاوه بر همکاری با "ریچارد هموند" و "جیمز می"، فرد تایید شده باید دارای گواهینامه معتبر رانندگی، فن بیان بسیار خوب برای تشریح ویژگی‌های اتومبیل یا اغراق بی‌نظیر در رابطه با یک خودرو و همچنین باید دارای 6.5 میلیون طرفدار در توییتر و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی باشد تا طرفداران خود را به تماشای برنامه گرند تور ترغیب کند.

اولویت اول نیز با کسانی خواهد بود که دارای قد بلند و موهای فرفری هستند و همچنین باید توانایی لازم برای رانندگی با انواع و اقسام اتومبیل‌ها، بویژه خودروهای سوپراسپرت و سریع را داشته باشد که تا قبل از نگارش این خبر هنوز کسی پیدا نشده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.