ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

معرفی دوربین 360 درجه نیسان جوک با ضبط ویدیوی 4K

معرفی دوربین 360 درجه نیسان جوک با ضبط ویدیوی 4Kظاهرا نیسان خوب می‌داند چگونه می‌تواند طرفدارانش را به خود علاقه‌مند‌تر کند. شاسی‌بلندهای اکس- تریل‌ این خودروسازی پیشتر به درون‌های پرنده (سامانه‌های کوچک روباتیک) به عنوان یک ابزار حمایتی مجهز شدند و این بار نیسان جوک‌هایش را با گزینه‌ کاربردی دیگری برای برای ثبت تصاویر ارائه می‌کند.
نیسان در آخرین خلاقیت خود، یک دوربین 360 درجه را ساخته که به راحتی روی داشبورد جوک نصب می‌شود و تصاویر جالب و مهیج رانندگی را برای کاربران نمایش می‌دهد. این دوربین ظرفیت ضبط تصاویر به مدت 3 ساعت را داشته و به کاربران اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان یک سند محکم برای بیمه در مواقع خاص استفاده کنند یا تصاویر جالب را با دوستان و اشنایان خود در شبکه‌های اجتماعی تقسیم کنند.معرفی دوربین 360 درجه نیسان جوک با ضبط ویدیوی 4K
البته این یک دوربین محض برای خودرو نیست و کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک دوربین اسپورت ورزشی نیز بهره ببرند. در واقع دوربین سیار بوده و می‌توان از آن روی کلاه ایمنی در هنگام حرکات پر تحرک مانند اسکیت‌ یا دوچرخه‌سواری استفاده کرد.

نیسان در خصوص این ابزار جدیدش اعلام کرد: این دوربین از تمام ثانیه‌های زندگی کاربران فیلم می‌گیرد و این موضوع ارتباطی به نوع زمان و مکان و استفاده آنها ندارد. یک گروه حرفه‌ای ورزشی با استفاده از ابزارهای خاص پرشی خود یک رکورد جهانی را با پریدن از روی سه جوک به همراه دوربین‌های ویژه خود به ثبت رساندند. این مدل مفهومی دوربین نیسان جوک ایده بسیار خوبی برای دوربین‌های داشبورد خودروهاست که می تواند شما را به هیجان آورد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.