ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نان های سبوس دار یا قهوه‌ای چه فوایدی دارند؟

نان های سبوس دار یا قهوه‌ای چه فوایدی دارند؟یکی از گزینه‌های غذایی بسیار عالی که مصرف آن، همواره مورد تاکید متخصصان تغذیه و گوارش بوده و است، مصرف نان‌های سبوس‌دار یا قهوه‌ای است. خوشبختانه، این روزها بیشتر رستوران‌ها، مخصوصا فست‌فودها، به دلیل تغییر سبک زندگی مردم به تهیه و سرو انواع غذاهای سلامت‌محور روی آورده‌اند. آماده کردن انواع ساندویچ‌ها با نان‌های سبوس‌‌دار، یکی از همین اقدامات است.
نان‌های سبوس‌دار یا قهوه‌ای، از دو منظر می‌توانند برای سلامتی‌مان بسیار مفید باشد. اول اینکه فیبر بالای این نان‌ها با اشباع حجم معده، جلوی پرخوری و ابتلا به اضافه وزن را می‌گیرند و دوم اینکه همین فیبر، با افزایش حرکات دودی روده، جلوی ابتلا به یبوست را هم می‌گیرد. پس اگر از مشکلات گوارشی خاصی مانند تنبلی روده رنج می‌برید، می‌توانید مصرف نان‌های سبوس‌دار را حتما در برنامه غذایی خود داشته باشید.

این بار که تصمیم به سفارش دادن ساندویچ گرفتید، به این نکته هم توجه کنید که اگر نان ساندویچ شما سبوس‌دار باشد، غذا با سرعت کمتری در بدن‌تان هضم و جذب خواهد شد و در نتیجه، احساس گرسنگی هم خیلی دیرتر به سراغ‌تان خواهد آمد. نان‌های سبوس‌دار به دلیل داشتن پروتئین، می‌توانند گزینه خوبی برای افراد گیاه‌خوار هم باشند و تاحدی، پروتئین مورد نیاز بدن آنها را هم تامین کنند؛ مخصوصا اگر حجم مناسبی از مغزها و دانه‌ها هم روی این نان‌ها پاشیده شده باشد!

سلامتیسم
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.