ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند جدید منصوری رونمایی شد + قیمت و امکانات

شاسی بلند جدید منصوری رونمایی شد + قیمت و امکاناتمحصول جدید منصوری در سال 2021، نسخه‌ای تقویت‌ شده از گرانترین شاسی بلند جهان بنتلی بنتایگا می باشد!
Mansory Bentley Bentayga
منصوری بنتلی بنتایگا 2021 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این خودرو با ظاهر و توانایی فنی متفاوت با نمونه اصلی است که قدرت ۷۵۰ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۰۲۰ نیوتن‌متر دارد. این خودرو جزئیات فراوانی را در نمای ظاهری همراه خود دارد که تمامی آنها، حتی کوچکترین مورد از فیبرکربن تولید شده است.

در قسمت دماغه باید به درپوش موتور اسپرت با 2 هود اسکوپ معکوس(ورودی هوا)، گریل(جلوپنجره) نرده ای و بامپر(سپر) اسپرت اشاره کنیم که بافت لانه زنبوری بر زیبایی های آن افزوده است. در پایین ترین قسمت بامپر اسپویلر و کانارد از فیبرکربن با چشمان مخاطب جادوگری می کنند.

با حرکت به سمت کناری، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ رینگ های اصیل و بینظیری است که آنچنان باکیفیت پرداخت شده اند که برای درک جزئیات کار اصلا نیازی نیست از نزدیک بیننده آنها باشید! و البته منصوری آنها را در اندازه 23 اینچی با نواری قرمز رنگ در لبه رینگ انتخاب کرده تا همه چیز برازنده بنتایگا باشد.

آینه های جانبی نیز قابی از فیبرکربن دارند. رکاب نیز بخشی از این کیت بدنه است که دارای جزئیات اسپرت کربنی شده و بلافاصله پس از رکاب باید به ورودی های هوایی که روی فندرها(گلگیرها) ایجاد شده، اشاره کنیم که زیبایی خاصی دارند.

چراغ های اصلی بیضی شکل در نمای عقب با گرافیک داخلی فوق العاده زیبا، بامپر اسپرت با دیفیوزر فیبرکربن و خروجی های اگزوز دوقلو در طرفین بیننده را وادار به تحسین می کنند.
Mansory Bentley Bentayga
منصوری بنتلی بنتایگا 2021 11#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
بنتایگا فقط یکی از خاص ترین و یا زیباترین شاسی بلندهای جهان نیست بلکه یکی از قدرتمندترین آنها نیز محسوب می شود زیرا در حالت استاندارد برای آن از یک پیشرانه 8 سیلندر 542 اسب بخاری با گشتاور 770 نیوتن متر استفاده شده است.

قیمت نهایی بنتایگا منصوری هنوز اعلام نشده است؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد با قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار /20,100,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) فروخته شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.