ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هایپرکار 2 میلیون دلار بنتلی چه ویژگی هایی دارد؟

هایپرکار 2 میلیون دلار بنتلی چه ویژگی هایی دارد؟مدتی ست که ورود هایپرکارها به بازار خودرو، بسیار پررنگ شده است، از ورود مکلارن P1 گرفته تا هیولای مشهور بوگاتی یعنی بوگاتی شیرون. به همین دلیل شرکت انگلیسی بنتلی نیز که مشغول به تولید خودروهای لوکس و نرم است اقدام به رونمایی یک هایپرکار جدید کرد.

بنتلی مولینر باتور (Bentley mulliner batur)

بنتلی مولینر باتور از شاسی مشابه با بنتلی کانتیننتال جی تی (Bentley continental GT) بهره می برد که بنتلی در مورد این شاسی می گوید این شاسی جدیدتر از و بهینه شده تر می باشد.
Bentley mulliner batur

مشخصات فنی هایپرکار بنتلی

موتور این هیولای بنتلی 6.0 لیتری W12 توربو دوقلو است که طبق پیش بینی کارشناسان، این آخرین خودروی فقط بنزینی بنتلی خواهد بود که نه برقی و نه هیبریدی می باشد و تنها به بنزین وابسته است.
start buttom

هایپر کار چیست؟

هایپرکار، به خودروهای بسیار قدرتمند و خفن، لوکس، بسیار گران قیمت با تولید محدود گفته می شود. البته تولید بنتلی مولینر باتور در مقایسه با هایپرکارهای دیگر بسیار کمتر می باشد بطوری که از بوگاتی شیرون، 400 دستگاه و از فراری لافراری، 710 دستگاه ساخته شد، اما از هایپرکار بنتلی تنها قرار است 18 دستگاه ساخته شود. به همین دلیل نیز ارزش این خودرو در بلند مدت، بسیار بالاتر از دو هایپرکار فراری و بوگاتی خواهد بود.
Bentley mulliner batur interior

طراحی هایپرکار بنتلی

در نگاه اول این خودرو، همان سبک طراحی ظاهری خودروهای بنتلی را دارد اما با دقت بیشتر، متوجه مدرن تر بودن این محصول خواهید شد. درون کابین این خودرو از طراحی و تودوزی بسیار باکیفیت استفاده شده است و بنتلی به سفارش هر خریدار، تمامی فضای درون این خودرو را دیزاین می کند، مثلا رنگ های داخل، چوب های درجه یک کجا قرار بگیرد یا کجای خودرو با فیبرکربن کار شود.

قیمت هایپرکار بنتلی

به دلیل تولید محدود این خودرو، قیمت این ماشین بنتلی نجومی می باشد. قیمت پایه این خودرو از 2 میلیون دلار /134,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) استارت می خورد و بسته به سفارش هر خریدار، این قیمت افزایش می یابد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.