ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لوکس ترین و قدرتمندترین بی ام و جهان رونمایی شد!

لوکس ترین و قدرتمندترین بی ام و جهان رونمایی شد!SUV لوکس و اسپرت BMW XM نه تنها قدرتمندترین محصول تولیدی BMW خواهد بود که تا کنون ساخته شده است (این عنوان تا اکنون متعلق به M5 CS می باشد)، بلکه گرانترین BMW نیز خواهد بود.

ب‌ام‌و XM که قرار است سال آینده به بازار بیاید تا ۹۰ درصد به این کانسپت شبیه خواهد بود. این شاسی‌بلند اولین مدل هیبرید-الکتریکی است که در زیرمجموعه M ساخته می‌شود.

قوای محرکه ماشین ترکیبی از یک موتور هشت سیلندر و یک موتور الکتریکی است که در مجموع ۷۵۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. اطلاعاتی درباره سرعت و شتاب ماشین منتشر نشده و ب‌ام‌و تنها گفته که XM می‌تواند تا ۸۰ کیلومتر با نیروی باتری حرکت کند.

ماشین تابستان آینده و همزمان با پنجاه سالگی زیرمجموعه M به بازار خواهد آمد. بخش M پس از موفقیت در آماده کردن ماشین‌های ب‌ام‌و برای مسابقه، از سال ۱۹۷۲ محصولات ب‌ام‌و را تقویت می‌کند. XM قوی‌ترین مدل در تاریخ فعالیت این بخش خواهد بود و ب‌ام‌و می‌خواهد با آن با ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی اوروس و پورشه کاین توربو رقابت کند.

فرانک وان میل، مدیر بخش M می‌گوید نظرسنجی از مشتریان نشان داده که هنوز برای ساخت یک ماشین کاملا الکتریکی در زیرمجموعه M زود است، اما مدل‌های آینده M با سیستم هیبرید-الکتریکی مشابه با XM ساخته خواهند شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.