ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لوکس ترین بی ام و مدل 2023 رونمایی شد

لوکس ترین بی ام و مدل 2023 رونمایی شدبی ام و آلمان، لوکس‌ترین محصول اش را برای سال 2022 به بازار معرفی کرد.

در سری هفت جدید شرکت ب‌ام‌و از مدرن‌ترین فناوری‌های جهان خودرو استفاده شده است، با این حال، به‌عقیده برخی کارشناسان، طراحی این خودرو زشت به نظر می‌رسد. برخی کارشناسان هم گفته‌اند طراحی این خودرو برای مشتریان شرق آسیا شبیه خودروهای چینی شده است.
2023 BMW 7 Series
بی ام و سری 7 مدل 2023 5#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
هم‌زمان انتقاد‌های زیادی هم از طراحی این خودرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. با این‌همه، بخش طراحی ب‌ام‌و معتقد است که خودروهای جدید و برقی باید متفاوت باشند و تغییر سلیقه مردم برای خودروهای جدید زمان خواهد برد.

این هفتمین نسل از خودرو سری هفت است که از ۱۹۷۷ تا کنون تولید می‌شود، اما نخستین بار است که سری هفت قرار است به‌صورت کاملاً الکتریکی وارد بازار شود.
2023 BMW 7 Series
بی ام و سری 7 مدل 2023 12#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در این خودرو مشتریان باید انتخاب کنند که می‌خواهند از موتور قدرتمند بنزینی استفاده کنند یا به سراغ یک موتور کاملاً برقی بروند.
2023 BMW 7 Series
بی ام و سری 7 مدل 2023 6#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
البته در این مدل دیگر مانند گذشته موتور ۱۲ سیلندر بنزینی تولید نخواهد شد و شاید این خبر بدی برای عاشقان این‌گونه موتورها باشد. ب‌ام‌و تصمیم گرفته است، به‌دلیل آلایندگی، دیگر از موتور ۱۲ سیلندر معروف خود استفاده نکند.

نسخه پایه این خودرو جدید مدل ۷۳۵ آی است؛ خودرویی که با موتور سه‌لیتری شش‌سیلندر توئین توربو ۲۸۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. نیرو به چرخ‌های عقب این خودرو منتقل می‌شود که سبب می‌شود رانندگی با این خودرو همچنان یادآور خودروهای تاریخی ب‌ام‌و باشد.

مدل آی ۷۴۰ در کنار پیشرانه شش سیلندر با پک باتری ۴۸ واتی به فروش خواهد رسید. این مدل ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل در حدود پنج ثانیه است.

قدرتمندترین مدل سری هفت ۲۰۲۲ با موتور توئین توربو که ۴.۴ لیتر حجم و دارای هشت سیلندر است فروخته می‌شود.
2023 BMW 7 Series
آلبوم بی ام و سری 7 مدل 2023
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این موتور نیز با بهره‌گیری از سامانه هیبریدی می‌تواند ۵۴۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل حدود چهار ثانیه است.

مدل هیبریدی 750e نسخه‌ای است که نیروی موتور آن به هر دو محور منتقل می‌شود. ترکیب موتور شش سیلندر بنزینی و موتور برقی این مدل جمعاً ۴۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.