ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر شاسی بلند زیبای بی ام و ویژن آی نکست (Vision iNext) منتشر شد

تصاویر شاسی بلند زیبای بی ام و ویژن آی نکست (Vision iNext) منتشر شدب‌ام‌و از اولین خودروسازانی بود که با ایجاد زیرمجموعه i از پنج سال پیش تولید ماشین‌های الکتریکی را شروع کرد، اما برای عرضه شاسی‌بلند الکتریکی از رقبایش عقب افتاده است.

در حالی که بنز و آئودی هر دو تا چند ماه دیگر شاسی‌بلندهای خود را به بازار عرضه می‌کنند، ب‌ام‌و کانسپتی از ماشین خود را به نمایش گذاشت که قرار است سه سال دیگر به بازار عرضه شود.

کارخانه باواریایی می‌گوید کانسپت ویژن آی نکست (Vision iNext) نمایشگر نسل بعدی ماشین‌های الکتریکی ب‌ام‌و است. از جمله بخش‌هایی که از این کانسپت در مدل‌های بعدی ب‌ام‌و دیده خواهد شد، ترکیب چراغ‌ها و جلوپنجره ماشین است.
آلبوم عکس
BMW VISION INEXT PHOTOS AND PICTURES :
آلبوم عکس شاسی بلند برقی بی ام و ویژن آی نکست #17
آلبوم عکس شاسی بلند برقی بی ام و ویژن آی نکست #16
آلبوم عکس شاسی بلند برقی بی ام و ویژن آی نکست #15
آلبوم عکس شاسی بلند برقی بی ام و ویژن آی نکست #14
آلبوم عکس شاسی بلند برقی بی ام و ویژن آی نکست #13
آلبوم عکس شاسی بلند برقی بی ام و ویژن آی نکست #12
ادامه
داخل خودرو با هدف ایجاد فضایی شبیه به یک اتاق نشیمن طراحی شده است. هم‌زمان طراحان ب‌ام‌و می‌خواهند سرنشینان را از هیاهو و پیچیدگی‌های زندگی شهری جدا کرده و آنها را به طبیعت نزدیک‌تر کنند. برای همین به جای استفاده از صفحات لمسی، ب‌ام‌و از فن‌آوری تازه‌ای استفاده کرده که به سرنشینان اجازه می‌دهد با لمس پارچه روکش صندلی یا کنسول چوبی وسط خودرو بخش‌های مختلف ماشین را کنترل کنند.

ب‌ام‌و معتقد است با وجودِ آمدن فن‌آوری خودران، رانندگان ماشین‌هایش هنوز باید فرصت لذت از رانندگی را داشته باشند. برای همین ماشین را می‌توان به انتخاب راننده در حالت خودران قرار داد. در این حالت پدال‌ها در زیر ماشین پنهان شده و فرمان داخل داشبورد قرار می‌گیرد.

ب‌ام‌و برای ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری زیادی کرده است و تا سال ۲۰۲۵ بیست و پنج مدل الکتریکی و هیبرید به بازار عرضه خواهد کرد.
معرفی کامل شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.