ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصادف شدید بی ام و با پل هوایی در بزرگراه بابایی

تصادف شدید بی ام و با پل هوایی در بزرگراه بابایی برخورد شدید خودروی سواری با ستون های بتونی پل هوایی، راننده جوان را که به شدت آسیب دیده بود راهی بیمارستان کرد. علت وقوع این تصادف از سوی عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.

وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۷۵ به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲:۴۵ بامداد امروز به بزرگراه شهید بابایی (مسیر غرب به شرق)، بعد از بزرگراه شهید صیاد شیرازی روانه شدند.

مجتبی قاسمی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری بی ام دبلیو در حال حرکت در بزرگراه بود که ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با ستون های پل هوایی شهید صدر برخورد کرده و متوقف شده بود.

وی با اعلام اینکه راننده جوان این وسیله نقلیه دچار مصدومیت شده و در اتاقک در هم پیچیده خودروی سواری گرفتار شده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کرده و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات مشغول امداد رسانی به مرد جوان شدند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان، راننده جوان را از میان آهن پاره ها خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

قاسمی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل و پاکسازی آثار به جای مانده از سطح بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.