ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی امکانات مختلف شاسی بلند بی ام و ایکس 4 + تصاویر BMW X4

معرفی امکانات مختلف شاسی بلند بی ام و ایکس 4 + تصاویر BMW X4قدمت و تاریخچه ساخت خودروهای شاسی بلند در کمپانی BMW به حدود 2 دهه پیش باز می گردد. کمپانی BMW برای اولین بار پروژه ساخت خودروهای شاسی بلند را در دهه 1990 میلادی آغاز و اولین شاسی بلند خود را با نام X5 در سال 1999 تولید کرد. استقبال بی نظیر از X5، باعث شد تا BMW به فکر توسعه سری X خود باشد و در نتیجه مدل X3 در سال 2003 به سبد محصولات این کمپانی افزوده شد. 5 سال بعد BMW با تولید مدل X6، سبک طراحی جدیدی را در دنیای خودرو به نمایش گذاشت. طراحی منحصر به فرد X6 بیشتر شبیه خودروهای چند دهه آینده بود که آن را تبدیل به اولین شاسی بلند اسپرت جهان کرد. پس از آن خودروهای X1 و X4 به ترتیب در سال های 2009 و 2014 معرفی شدند، تا تنوع شاسی بلند های باواریایی در بازار های جهانی بیش از پیش افزایش یابد.
مدل : BMW X4
کد شناسایی : F26
کلاس بندی : شاسی بلند جمع و جور اسپرت
طراحی

پس از حضور موفقیت آمیز BMW X6 به عنوان اولین شاسی بلند اسپرت جهان، این کمپانی باواریایی اکنون BMW X4 را به عنوان دومین شاسی بلند اسپرت به سبد محصولات خود افزوده است. X4 در کلاس شاسی بلند های جمع و جور اسپرت قرار می گیرد که باید آن را در کلاس خود اولین دانست.
BMW X4 2019
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #7
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
طراحی بدنه X4 ترکیبی از یک شاسی بلند و یک کوپه اسپرت بوده و هنر طراحان کمپانی BMW در قرار دادن این دو ویژگی متضاد در کنار هم کاملا ستودنی است. X4 با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد تجربه ای کاملا متفاوت از نهایت لذت رانندگی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.
BMW X4 2019
نمایی از شاسی بلند بی ام و ایکس چهار
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اسپرت اما جادار.

با وجود این که BMW X4 دارای ویژگی های اسپرت می باشد، اما همچنان می توان به عنوان یک شاسی بلند جادار بر روی آن حساب کرد. سقف این شاسی بلند آلمانی به صورت شیب دار و اسپرت طراحی شده اما درون کابین آن فضای کافی برای سرنشینان موجود می باشد. همچنین X4 از صندوق بار بزرگ با حجم 500 لیتر نیز بهره می برد که پاسخگوی نیاز سرنشینان است. البته فضای صندوق بار این خودرو به لطف صندلی های عقب تاشو، قابل ارتقا بوده و می توان با خواباندن صندلی های ردیف عقب، فضای بار آن را تا 1400 لیتر افزایش داد.

کنترل لمسی iDrive.

کمپانی BMW در حال حاضر خودروهای خود را با سیستم iDrive به بازار های جهانی عرضه می نماید که باعث سهولت استفاده از قابلیت ها و امکانات خودرو برای راننده می شود. این سیستم که به وسیله یک ماوس در کنسول مرکزی قابل استفاده می باشد که در دسترس راننده است. این ماوس در BMW X4 با قابلیت جدیدی همراه بوده که دستورات راننده را به صورت لمسی دریافت می کند. نحوه کار این ماوس لمسی به گونه ای است که راننده تنها با نوشتن یک حرف انگلیسی، تمام امکاناتی که با آن حرف انگلیسی آغاز می شود را بر روی صفحه نمایشگر خودرو مشاهده می نماید.
BMW X4 2019
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #6
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
رانندگی اسپرت با اهرم های تعویض دنده در پشت فرمان.

گیربکس 8 سرعته استپ ترونیک را باید یکی از مهیج ترین ویژگی های BMW X4 دانست. این گیربکس هوشمند و مدرن، در کوتاه ترین زمان ممکن به دستورات راننده پاسخ می دهد که نتیجه آن شتاب لحظه ای بالا و لذت رانندگی دو چندان است. گیربکس X4 دارای 3 حالت تعویض دنده به صورت اتوماتیک، دستی با اهرم تعویض دنده بر روی کنسول میانی و دستی با شیفتر های تعویض دنده در پشت غربیلک فرمان بوده که در صورت قرار دادن آن بر روی حالت سوم، می توانید رانندگی اسپرت و لذت بخشی را با این شاسی بلند اسپرت تجربه کنید.

قدرتمند، پایدار و چالاک.

BMW از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر جدید خود در دل خودروی X4 بهره گرفته که توانایی تولید 245 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را دارد. تولید 122.68 اسب بخار قدرت به ازای هر لیتر از حجم موتور، در نوع خود کم نظیر بوده و باید X4 را یک شاسی بلند قدرتمند در کلاس خود بدانیم. سیستم xDrive (چهار چرخ متحرک) منحصر به فرد این کمپانی آلمانی مکمل خوبی برای پیشرانه پر بازده X4 بوده و ثبات و پایداری را در سرعت های بالا برای آن به ارمغان می آورد. تمام این ویژگی ها باعث شده تا این شاسی بلند اسپرت باواریایی با بیش از 1.8 تن وزن، تبدیل به یک خودروی چالاک و با ثبات شود.

آلایندگی کمتر. لذت رانندگی بیشتر.

کمپانی BMW با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت 100 سال به ساخت خودرو های رده بالا پرداخته است. بهترین بازده در کنار کمترین آلایندگی می تواند نهایت لذت رانندگی را برای BMW سواران به ارمغان بیاورد. این کمپانی از 50 سال گذشته تا کنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics به ساخت خودرو هایی با مصرف سوخت کمتر و در عین حال بازده بیشتر پرداخته است. در حال حاضر تمام خودرو های تولید شده توسط BMW به صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولید شده که بهترین عملکرد را با کمترین مصرف سوخت ممکن ارائه می دهد. تولید هر چه کمتر گاز کربن دی اکسید توسط خودرو های BMW به محافظت از محیط زیست کمک شایانی کرده است.

X4؛ خودرویی برای افراد خاص.

با BMW X4 می توانید یک رانندگی کاملا متفاوت را تجربه کنید. ظاهر منحصر به فرد در کنار سبک طراحی متفـاوت، این شاسـی بلند آلمانـی را بـه یک خــودروی کاملا خاص تبدیل کرده است. X4 در کلاس شاسی بلند های اسپرت Premium قرار می گیرد، که کمپانی BMW پایه گذار آن است. در حال حاضر می توان BMW X4 را در کلاس خودرویی خود بی همتا دانست که تا کنون هیچ کمپانی خودروسازی برای رقابت با آن خودرویی تولید نکرده است. این خودروی بی همتا گزینه ای ایده آل برای کسانی است که دوست دارنــد خاص باشنـد. در کنــار تمـــام ویژگــی هـای منحصـــر به فرد، پیشرانه قدرتمند تکمیل کننده پازل بی نقص X4 است.

اسپرت سواری در دنیای شاسی بلند ها.

ساخت خودرو های اسپرت یکی از ویژگی های بارز BMW بوده و از زمان آغاز به کار این کمپانی، شاهد تولید خودرو های اسپرت زیادی بوده ایم. در حال حاضر این کمپانی آلمانی از پیشــگامان دنیـای خودرو های اسپرت در جهان بوده و نوآوری های فراوانی را در این عرصه به نمایش گذاشته است. BMW با ساخت خودروی X6 در سال 2008، قابلیت های اسپرت را در دنیای خودرو های شاسی بلند به ارمغان آورد. کلاس شاسی بلند های اسپرت اکنون یکی از پرطرفدارترین کلاس های خودرویی در جهان به حساب می آید. X4 جدیدترین شاسی بلند اسپرت BMW می باشد که در سال 2014 به بازار جهانی معرفی شده است. قابلیت های بالای فنی در کنار طراحی منحصر به فرد، X4 را تبدیل به یک خودروی ایده آل برای تجربه رانندگی متفاوت نموده است.
آلبوم عکس
BMW X4 2019 :
نمایی از شاسی بلند بی ام و ایکس چهار
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #15
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #14
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #13
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #12
تصاویر بی ام و ایکس 4 مدل 2019 #11
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.