ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی کامل بی ‌ام‌ و ایکس۱ | شاسی بلند X1 چه امکاناتی دارد؟ | آلبوم عکس ایکس1

معرفی کامل بی ‌ام‌ و ایکس۱ | شاسی بلند X1 چه امکاناتی دارد؟ | آلبوم عکس ایکس1ب‌ام‌و ایکس۱ (BMW X۱) خودرویی است که در سال‌های ۲۰۰۹ تا در لایپزیگ و آلمان تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو و خودرو چهار چرخ محرک بوده‌است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به دو صورت خودکار و دستی است.

نسل اول

این نسل نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال ۲۰۰۸ معرفی شد.نخستین نسب X1 از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ تولید شده‌است و سپس نسل دوم آن در سال ۲۰۱۶ با کد اتاق F48 جایگزین آن شد. این نسل مانند X3، بر روی پلتفرم E91 ساخته شده‌است.

نسل دوم

نسل دوم ایکس۱ در سال ۲۰۱۶ با کد اتاق F48 معرفی گردید. بی ام و X1 جدید از پلتفرم مشترک با محصولات مینی و ماشین‌های جدید و پر طرفدار بی ام و سری ۲ اکتیو تورر و گرن تورر بهره می‌برد. بی ام و X1 جدید در همه بخش‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌است، ولی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای هر ماشین میانگین ایمنی است که بی ام و X1 جدید با ارتقاء شاسی و اتاق ماشین و تکنولوژی‌های مربوط به ساخت آن ایمنی این ماشین را تا حد زیادی افزایش داده‌است. بی ام و X1 جدید اکنون در تست‌های تصادف موسسات بین‌المللی نمره‌های بسیار خوب و قابل توجهی را دریافت کرده‌است. تکنولوژی‌های مربوط به ساخت آن ایمنی این ماشین را تا حد زیادی افزایش داده‌است. بی ام و X1 جدید اکنون در تست‌های تصادف موسسات بین‌المللی نمره‌های بسیار خوب و قابل توجهی را دریافت کرده‌است.

معرفی کامل شاسی بلند جدید ایکس 1 :
مدل : BMW X1
کد شناسایی : F48
کلاس بندی شاسی بلند : کوچک خانوادگی
2019 BMW X1 2020 Photo Gallery
آلبوم عکس شاسی بلند بی ام و ایکس یک مدل 2019
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
طراحی تکامل یافته.

در نسل جدید BMW X1 شاهد تعریفی جدید از جذابیت توسط طراحان BMW هستیم. در طراحی این شاسی بلند جدید، خطوط نرم بیشتر از خطوط تیز مورد استفاده قرار گرفته که عمده تفاوت این نسل نسبت به نسل قبل می باشد. قرار دادن استادانه خطوط بر روی بدنه X1، این شاسی بلند را تبدیل به خودرویی با بدنه عضلانی و ظاهری جذاب کرده است. با وجود نوآوری در طراحی این خودروی جدید، همچنان شاهد پای بندی طراحان به اصالت طراحی BMW هستیم که در بخش های مختلف خودرو همچون جلوپنجره، چراغ ها، لچکی عقب و ... می توان آن را مشاهده کرد. درون کابین X1 نیز با حفظ اصالت، به روز رسانی شده تا هویت و نوآوری خود را به سرنشینان خود نیز القا کند.
2019 BMW X1 2020 Photo Gallery
Inner beauty. Drive in comfort from the optional front Sport Seats in optional Mocha Dakota leather.
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مهندسی نور در X1.

X1 با نورپردازی منحصر به فردی که دارد حتی در تاریکی مطلق نیز اصالت باواریایی خود را مشخص می کند. نورپردازی در این خودرو با دانش بالایی طراحی و ساخته شده تا آسایش و امنیت را برای سرنشینان خودرو چه در روز و چه در شب به ارمغان بیاورد. لامپ های به کار گرفته شده در X1 از نوع پیشرفته LED بوده که با 50% مصرف انرژی کمتر نسبت به لامپ های معمولی، پرتو نور وسیع تری را با طول عمر به مراتب بیشتر ارائه می دهند. چراغ های جلوی BMW X1 جدید مجهز به سیستم های پیشرفته ای همچون تنظیم اتوماتیک نور بالا و چرخش نور بر سر پیچ ها بوده که روشنایی مورد نیاز را در اختیار راننده قرار می دهند. علاوه بر این، درون کابین این شاسی بلند نیز به لطف امکاناتی همچون سقف پانوراما، از نور کافی و مناسب بهره می برد.

کابین کاربردی BMW X1.

کمپانی BMW نسل جدید X1 را با قابلیت ها و ویژگی های جدیدی عرضه کرده که تحولی در دنیای خودروهای کوچک به حساب می آید. X1 جدید به لطف قابلیت های نوینی که دارد، بیشترین فضای ممکن را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد تا آن را به یک شاسی بلند کاملا کاربردی با محدودیت های کمتر نسبت به رقبا بدل کند. افزایش فضای داخل کابین نسبت به نسل پیشین به خصوص افزایش 56 سانتی متری فضای پای سرنشینان عقب باعث شده تا درون کابین X1 فضای کافی در اختیار همه سرنشینان قرار بگیرد. همچنین تمام صندلی های این شاسی بلند جدید آلمانی به جز صندلی راننده از قابلیت تا شدن بهره می برند که به لطف آن، حمل وسایل بزرگی همچون دوچرخه، لوازم غواصی، تخته شنا، قایق بادی، چوب اسکی و ... نیز امکان پذیر می باشد. صندلی های عقب علاوه بر تا شدن، امکان این را دارند که به صورت کشویی تا 13 سانتی متر به جلو یا عقب جا به جا شوند. با وجود فضای مناسب داخل کابین، X1 همچنان از یک ابعاد جمع و جور بهره مند بوده که برای رانندگی روزمره در شهر کاملا مناسب است.
2019 BMW X1 2020 Photo Gallery
فرمان بی ام و ایکس1
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
فرمان هوشمند.

X1 جدید از سیستم فرمان برقی (EPS) بهره می برد که به صورت هوشمند بهترین کارایی را در اختیار راننده قرار می دهد. این سیستم مجهز به یک موتور الکتریکی است که در مواقع مورد نیاز به صورت هوشمند فعال می شود. از این رو هنگام رانندگی با X1 جدید در مسیر مستقیم که فرمان یک زاویه ثابت دارد، مصرف انرژی در آن به صفر می رسد. همچنین سیستم Servotronic، یک سیستم کمکی برای فرمان بوده که با توجه به سرعت خودرو، نیروی مورد نیاز برای چرخاندن غربیلک فرمان را تنظیم می کند تا نیروی کمتری اتلاف شود. با وجود این ویژگی جدید و کارآمد، در زمان پارک کردن خودرو، دور زدن و مواردی از این دست که سرعت خودرو کم می باشد، نیروی کمتری برای چرخاندن غربیلک فرمان لازم بوده و با سهولت امکان پذیر است. در مقابل، هنگامی که خودرو در حال پیمایش مسیر مستقیم بوده و سرعت آن زیاد می باشد، فرمان به صورت هوشمند تغییر وضعیت داده و چرخاندن آن به نیروی بیشتری نیاز دارد تا ایمنی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان آورد.

سیستم پیشرفته کمکی راننده.

سیستم Driving Assistant که نسخه پیشرفته آن با امکانات بیشتر بر روی نسل جدید X1 تعبیه شده، دارای کاربرد های جدید بوده که از مهم ترین آن ها می توان به هشدار خروج از خط، اعلام اطلاعات محدودیت سرعت مسیر، نور بالای اتوماتیک، هشدار نزدیکی به مانع یا تصادف و هشدار نزدیکی به عابر با عملکرد کند کردن سرعت اشاره کرد. همچنین در نسل جدید X1 حالت رانندگی ECO PRO به راننده کمک می کند تا در مجموع مصرف سوخت خودرو 20% کاهش یابد. با فعال شدن سیستم روشن و خاموش خودکار، پیشرانه خودرو در مواقع مورد نیاز همچون توقف در پشت چراغ راهنمایی و رانندگی و یا ترافیک، خاموش شده و همزمان با فشردن دوباره پدال گاز در کسری از ثانیه روشن می شود. علاوه بر این X1 جدید از سیستم بازیافت انرژی ترمز نیز بهره می برد که در هنگام فشردن پدال ترمز، از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و آن را ذخیره می کند.

آلایندگی کمتر. لذت رانندگی بیشتر.

کمپانی BMW با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت 100 سال به ساخت خودرو های رده بالا پرداخته است. بهترین بازده در کنار کمترین آلایندگی می تواند نهایت لذت رانندگی را برای BMW سواران به ارمغان بیاورد. این کمپانی از 50 سال گذشته تا کنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics به ساخت خودرو هایی با مصرف سوخت کمتر و در عین حال بازده بیشتر پرداخته است. در حال حاضر تمام خودرو های تولید شده توسط BMW به صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولید شده که بهترین عملکرد را با کمترین مصرف سوخت ممکن ارائه می دهد. تولید هر چه کمتر گاز کربن دی اکسید توسط خودرو های BMW به محافظت از محیط زیست کمک شایانی کرده است.

BMW X1 خودرویی با ابعاد کوچک بوده که در عین حال از فضای مناسب برخوردار است. این شاسی بلند مدرن آلمانی قابلیت رانندگی در شـهر و بیرون شهر را دارد. X1 در حال حاضر یکی از دو محصول جدید BMW به حساب می آید که درسال 2016 وارد بازار جهانی شد. تمام اجزای این خودروی آلمانی به جدید ترین تکنولوژی کمپانی BMW مجهز شده تا مدرن ترین امکانات و قابلیت ها را در اختیار سرنشینان خود قرار دهد. X1 در کنار قابلیت های پیشرفته خود، از طراحی زیبا در کابین و ظاهر نیز برخوردار بوده که در مجموع نهایت لذت رانندگی را فراهم می کند.

BMW X1 جدید ساخته شد تا با آن یک رانندگی متفاوتی را تجربه کنید. این شاسی بلند کوچک پریمیوم با ابعاد جمع و جور خود رانندگی در شهر را آسان و لذت بخش می کند. وقتی وارد فضای داخل کابین آن شوید خواهید دید که بر خلاف ابعاد کوچکی که در ظاهر دارد، از فضای مناسبی برای سرنشینان و قسمت بار (که با خواباندن صندلی ها بیشتر نیز می شود) بهره می برد که می توان با آن یک مسافرت به یاد ماندنی خارج از شهر را نیز تجربه کرد.سیستم xDrive یا همان چهار چرخ متحرک X1 به شما کمک می کند تا یک ماجراجویی لذت بخشی را برای کشف ناشناخته ها تجربه کنید. امروزه دیگر تنها قابلیت های فنی خوب برای یک رانندگی لذت بخش، کافی نبوده و در کنار آن وجود امکانات کاربردی و رفاهی نیز نقش مهمی دارد. از این رو سیستم BMW ConnectedDrive که در نسل جدید X1 پیشرفته تر از قبل شده اکنون با کاربرد بیشتر و عملکرد بهتر نسبت به قبل همراه خوبی در سفر با این خودرو خواهد بود.
آلبوم عکس
2019 BMW X1 2020 PHOTO GALLERY :
فرمان بی ام و ایکس1
 Stow and go. The BMW X1 s intelligent, versatile storage system helps you easily make the most of up to 58.7 cubic feet.
 Between the lines. Tech that does more than just entertain – with safety features like Active Driving Assistant, now included standard in every X1.
 Five out of five. A spacious rear row with available Sliding and Reclining rear seat adjustment makes for one comfortable carpool.
 Fine tune Driving Dynamics between Eco Pro, Comfort, and Sport at the flip of a switch, or access the iDrive menu from the iDrive touchpad controller.
 Where the magic happens. Available Dakota leather upholstery and customizable Ambient Lighting set the mood for any special occasion.
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.