ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی کامل بی ‌ام‌ و سری 5 | سدان لوکس آلمانی چه امکاناتی دارد؟ | آلبوم سری 5

معرفی کامل بی ‌ام‌ و سری 5 | سدان لوکس آلمانی چه امکاناتی دارد؟ | آلبوم سری 5کمپانی BMW در سال 1972 عصر جدید خودروهای خود را با تولید سری 5 آغاز کرد. سری 5 به عنوان آغازگر عصر جدید خودروهای BMW، در میان خودروهای حال حاضر این کمپانی با تجربه ترین بوده و با نزدیک به نیم قرن در رده خودروهای متوسط لوکس عرضه شده است. نسل اول سری 5 تنها در کلاس خودروهای سدان عرضه می شود اما با گذشت زمان شاهد مدل های تورینگ و GT در نسل های بعدی آن بودیم. سری 5 در عمر 45 ساله خود 6 نسل را پشت سر گذاشته و اکنون نسل هفتم خود را تجربه می کند. نسل جدید این خودرو در سال 2016 معرفی و از سال 2017 عرضه آن در بازار های جهانی آغاز شده است.
bmw 5 series
نمایی از بی ام و سری 5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
طراحی کلاسیک و کاربرد مدرن.

در نگاه نخست ظاهر کلی سری 5 همان ظاهر کلاسیک و با اصالت BMW است که در نمای جلو از یک جلوپنجره کلیوی شکل و چراغ های جلوی دوتایی تشکیل شده است. تمامی بخش های مختلف سری 5 جدید به جدیدترین تکنولوژی کمپانی BMW مجهز شده تا در عین زیبایی کاملا کاربردی باشند. جلو پنجره مورد نظر اکنون تبدیل به یک جلوپنجره هوشمند شده که تنها در صورت نیاز پیشرانه به هوای بیشتر دریچه های آن باز می شود. همچنین طراحی داخلی جلو های جلو تغییر کرده و اکنون چراغ ها به صورت دو شش ضلعی و از نوع LED ساخته شده اند که توانایی روشنایی مسیر پیش رو را تا 500 متر دارند.
bmw 5 series
عکس داخل ماشین بی ام و سری 5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
بهره گیری از طراحی جدید برای سرنشینان.

مهندسین BMW در زمان ساخت کابین سری 5 به راحتی هر چه بیشتر سرنشینان متمرکز شده اند که نتیجه آن صندلی های راحت مجهز به ماساژور با 8 حالت مختلف و 20 محفظه هوا جهت تنظیم صندلی ها با توجه ارگونومی بدن سرنشینان می باشد. یکی دیگر از امکانات مهم و پیشرفته ای که در دل سری 5 به کار رفته، سیستم کنترل اشاره ای بوده که به وسیله آن و تنها با حرکت انگشتان دست از راه دور می توان برخی امکانات خودرو را به کار برد. طراحی داشبورد و ادوات داخل کابین با حفظ اصالت و پایبندی به طراحی نوین شکل گرفته تا زیبایی ظاهر خودرو را درون کابین آن نیز لمس کنید.

سری 5 با ابعادی بزرگتر از همیشه.

با وجود این که نسل هفتم سری 5 نسبت به نسل پیشین خود سبک تر شده، اما ابعاد آن کاملا افزایش یافته است. این سدان متوسط باواریایی اکنون 29 میلی متر در طول، 8 میلی متر در عرض و 2 میلی متر در ارتفاع بزرگتر از قبل شده که نتیجه آن فضای بیشتر کابین و صندوق بار می باشد. البته این افزایش حجم ابعاد هیچ تاثیر منفی در رانندگی ندارد، زیرا انواع و اقسام رادار های کمکی راننده در قسمت های مختلف سری 5 تعبیه شده تا رانندگی با آن در شهر و همچنین پارک کردن به راحتی صورت پذیرد.

با ریموت کنترل هوشمند BMW همه چیز در دستان شماست.

بی شک ریموت کنترل هوشمند BMW سری 5 را باید مجهز ترین ریموت کنترل خودرویی جهان دانست. این ریموت کنترل قابلیت های فراوانی را در اختیار راننده قرار می دهد که بسیار کارآمد و هوشمند است. این ریموت کنترل دارای یک صفحه نمایش لمسی بوده که قابلیت نمایش ساعت و تاریخ، اطلاعیه های مربوط به سرویس، وضعیت قفل درب ها، شیشه ها و سانروف، سوخت باقی مانده و میزان مسافت قابل پیمایش با سوخت موجود در باک و ... دارد. اما مهم ترین ویژگی این ریموت کنترل هوشمند را باید پارک خودرو دانست که از بیرون خودرو و تنها با لمس قسمت مربوط به پارک این قابلیت بی نظیر برای مالکان سری 5 میسر می شود تا خودروی خود را در محدودترین جای ممکن که قابلیت باز شدن درب ها در آن امکان پذیر نمی باشد، پارک کنند.

خودروی نیمه خودران.

نسل جدید سری 5 به لیست بلند و بالایی از رادار های هوشمند مجهز شده تا به طور قابل توجهی در رانندگی هوشمند به راننده کمک کند. رادار ها و سیستم های به کار رفته در این سدان آلمانی به قدری هوشمند و پیشرفته بوده که می توان آن را یک خودروی نیمه خودران دانست. فن آوری هایی همچون نگهدارنده خودرو بین خطوط، حفظ فاصله با موانع، همچنین پارک هوشمند خودرو به صورت پارک دوبل، 90 درجه و مورب به صورت نمایش 3 بعدی خودرو و محیط از جمله ویژگی های سری 5 جدید است. همچنین این خودرو اطلاعات تمامی علائم جاده ها را دریافت کرده و خطرات احتمالی مانند تصادفات، یخبندان، وضعیت ترافیک و غیره را تشخیص داده و به سیستم ناوبری ارسال می نماید. علاوه بر این ها، سری 5 به سیستم تغییر لاین حرکت هوشمند بوده که در صورت نزدیک شدن خودروهای کناری، وجود مانع و یا توقف خودروی جلویی و همچنین در صورت نیاز خودرو به صورت کاملا هوشمند و ایمن تغییر لاین را انجام می دهد.

امنیت کامل با 5 ستاره ایمنی.

یکی از روش های موثر BMW برای بهبود پویایی و چابکی خودروهای خود، کاهش وزن مواد مورد استفاده در آن هاست. نسل جدید سری 5 به دلیل بهره مندی از ترکیب آلومینیوم، فولاد آبدیده و منیزیم در شاسی خود، نسبت قبل حدود 85 کیلوگرم سبک تر شده که نتیجه آن افزایش دست فرمان پذیری، قدرت مانور بالا، کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب خودروست. دانش BMW Efficient Dynamics Lightweight که به عبارتی دیگر می توان آن را مهندسی کاهش وزن هوشمند BMW نامید، در عین کاهش وزن خودرو مقاوت و ایمنی آن را در برابر حوادث رانندگی افزایش می دهد. در حال حاضر سری 5 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه متعبر ایمنی بزرگراه های اروپا Euro NCAP شده که امنیت را برای سرنشینان تضمین می کند.

آلایندگی کمتر. لذت رانندگی بیشتر.

کمپانی BMW با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت 100 سال به ساخت خودرو های رده بالا پرداخته است. بهترین بازده در کنار کمترین آلایندگی می تواند نهایت لذت رانندگی را برای BMW سواران به ارمغان بیاورد. این کمپانی از 50 سال گذشته تا کنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics به ساخت خودرو هایی با مصرف سوخت کمتر و در عین حال بازده بیشتر پرداخته است. در حال حاضر تمام خودرو های تولید شده توسط BMW به صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولید شده که بهترین عملکرد را با کمترین مصرف سوخت ممکن ارائه می دهد. تولید هر چه کمتر گاز کربن دی اکسید توسط خودرو های BMW به محافظت از محیط زیست کمک شایانی کرده است.

حس خوب آسایش.

سری 5 خودرویی است ایده آل برای افرادی که خواستار کابینی راحت با امکانات رفاهی زیاد در کنار قابلیت های فنی بالا هستند. کابین سری 5 دارای فضایی مناسب برای سرنشینان بوده، که کمبودی در آن حس نمی شود. بهره گیری از مواد مرغوب و تکنولوژی بالا در دل سری 5، کابینی ایده آل برای مسافرت های خانوادگی را به ارمغان آورده است. همچنین، کمپانی BMW برای حفظ ایمنی سرنشینان این خودرو، از امکانات ایمنی زیادی بهره گرفته که به دو دسته پیشگیری کننده از وقوع حادثه و حفاظت در زمان وقوع حادثه را شامل می شود. با وجود این امکانات می توان نهایت لذت رانندگی را در دنیای مدرن تجربه کرد.

نهایت تکنولوژی.

نسل جدید سری 5 به تازگی توسط BMW معرفی شده و به جدیدترین تکنولوژی این کمپانی آلمانی مجهز است. ابعاد نسل جدید سری 5 نسبت به نسل قبل بزرگ تر شده و اکنون فضای بیشتری در اختیار سرنشینان آن قرار دارد. با وجود افزایش ابعاد در نسل جدید، وزن آن به دلیل استفاده از مواد سبک وزن و در عین حال مقاوم همچون فیبرکربن نسبت به قبل کاهش یافته است. در حال حاضر بازده پیشرانه و آیندگی سری 5 جدید بهبود یافته و تنها با فشردن یک دکمه، این خودروی خانوادگی مدرن تبدیل به یک خودروی اسپرت و کاملا متفاوت می شود که می توان روح اسپرت BMW را به خوبی در آن حس کرد.

منبع : پرشیا خودرو

آلبوم عکس
BMW 5 SERIES :
عکس داخل ماشین بی ام و سری 5
نمایی از بی ام و سری 5
2018 BMW 5-Series bmw 2018 530i Blue navy
تصاویر بی ام و سری پنج مدل 2017 #10
تصاویر بی ام و سری پنج مدل 2017 #9
تصاویر بی ام و سری پنج مدل 2017 #8
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.