پرفروش ترین خودروی صندوقدار و لوکس بازار آمریکا
کمپانی تسلا با برخی چالشها در مسیر بلندپروازیهای خود روبرو بوده اما یکچیز قطعی است: این شرکت خودروهای لوکس زیادی را به فروش میرساند.11 میلیارد دلار سفارش خرید خودروی تسلا 3 در عرض 36 ساعت
شرکت تسلا کامیون برقی و خودران تولید می کند
فروش تسلا مدل S در آمریکا در 3 ماههی سوم سال نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش یافته که آمار قابل توجهی است. تسلا هماکنون میگوید که تقریباً یکسوم فروش این سگمنت را در اختیار دارد. نزدیکترین رقبای این شرکت بامو سری 7 جدید و مرسدس بنز S کلاس هستند.
در بازار شاسی بلندهای لوکس تسلا میگوید که مدل X جدید به خانهی 5428 آمریکایی راه یافته که همین میزان فروش 6 درصد سهم بازار در سهماههی سوم سال را به تسلا اختصاص میدهد. طبق گفتههای تسلا، مدل X از نظر فروش رقبایی چون پورشه و لندروور را پشت سر گذاشته اما دنباله روی 7 شاسیبلند دیگر از ساختههای مرسدس بنز، بامو، کادیلاک، ولوو، آئودی و لکسوس است.
Kenn Sparks سخنگوی بامو از ارائهی پاسخ مستقیم دربارهی دادههای تسلا خودداری کرده اما گفته است:
میزان فروش برخی رقبا نشان میدهد که خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت بوده و محبوبیت بیشتری را به دست میآورند. این امر در نهایت برای همهی ما خوب است.
اما سخنگوی مرسدس بنز پاسخی به سؤال پرسیده شده نداد.
مدیرعامل تسلا ایلان ماسک از کارکنان این شرکت خواسته تا از هزینهها بکاهند و به منظور فروش بالا و به دست آوردن سود بیشتر تلاش حداکثری کنند. تسلا در تلاش است تا شرکت Solarcity را به دست آورد و آن را برای عرضهی سدان ارزانقیمت مدل 3 در سال آینده مهیا نماید.
تعداد فروش این دو کلاس خودروهای لوکس در مقایسه با فروش 17 میلیون دستگاهی خودروی سواری و تراک در آمریکا کوچک است. تسلا امید دارد که موفقیت مدل S را با مدل 3 (با بهای 35 هزار دلاری) تکرار نماید.
تسلا مدل 3 یکی از در دسترس ترین خودروها در کلاس لوکسهای پایه خواهد بود و اگر ایلان ماسک به پیشبینی ساخت 500 هزار تسلا تا سال 2018 دست یابد این شرکت میتواند خود را در صدر کلاس خودروهای لوکس بیابد؛ اما این آرزو و هدفی بزرگ است.
در بازار شاسی بلندهای لوکس تسلا میگوید که مدل X جدید به خانهی 5428 آمریکایی راه یافته که همین میزان فروش 6 درصد سهم بازار در سهماههی سوم سال را به تسلا اختصاص میدهد. طبق گفتههای تسلا، مدل X از نظر فروش رقبایی چون پورشه و لندروور را پشت سر گذاشته اما دنباله روی 7 شاسیبلند دیگر از ساختههای مرسدس بنز، بامو، کادیلاک، ولوو، آئودی و لکسوس است.
Kenn Sparks سخنگوی بامو از ارائهی پاسخ مستقیم دربارهی دادههای تسلا خودداری کرده اما گفته است:
میزان فروش برخی رقبا نشان میدهد که خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت بوده و محبوبیت بیشتری را به دست میآورند. این امر در نهایت برای همهی ما خوب است.
اما سخنگوی مرسدس بنز پاسخی به سؤال پرسیده شده نداد.
مدیرعامل تسلا ایلان ماسک از کارکنان این شرکت خواسته تا از هزینهها بکاهند و به منظور فروش بالا و به دست آوردن سود بیشتر تلاش حداکثری کنند. تسلا در تلاش است تا شرکت Solarcity را به دست آورد و آن را برای عرضهی سدان ارزانقیمت مدل 3 در سال آینده مهیا نماید.
تعداد فروش این دو کلاس خودروهای لوکس در مقایسه با فروش 17 میلیون دستگاهی خودروی سواری و تراک در آمریکا کوچک است. تسلا امید دارد که موفقیت مدل S را با مدل 3 (با بهای 35 هزار دلاری) تکرار نماید.
تسلا مدل 3 یکی از در دسترس ترین خودروها در کلاس لوکسهای پایه خواهد بود و اگر ایلان ماسک به پیشبینی ساخت 500 هزار تسلا تا سال 2018 دست یابد این شرکت میتواند خود را در صدر کلاس خودروهای لوکس بیابد؛ اما این آرزو و هدفی بزرگ است.
منبع : BLOOMBERG
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازهها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایدهآل برای پروژههای شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.