ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تولید مشهورترین خودروی آئودی متوقف می شود + آلبوم عکس محصول جدید آئودی

تولید مشهورترین خودروی آئودی متوقف می شود + آلبوم عکس محصول جدید آئودیآئودی قرار است تا دو سال دیگر اسپرت‌ترین مدل خود R8 را بازنشسته کند و از الان گمانه‌زنی درباره جانشین این مدل آغاز شده است. بازار این پیش‌بینی‌ها و شایعه‌ها هفته پیش با رونمایی یک کانسپت جدید داغ‌تر شد.

آئودی با مدل PB18 ئی-ترون در جستجوی جایگاهی برای آینده‌ خودروهای اسپرت در جهانی است که موتورهای درون‌سوز جای خود را به موتورهای الکتریکی داده‌اند. بخش جلوی کانسپت از ماشینی الهام گرفته که آئودی با آن در مسابقات استقامت ۲۴ ساعته لومان شرکت کرد. عقب ماشین اما با نگاهی کاربردی طراحی شده است تا حدی که ۴۷۰ لیتر جای بار دارد که بسیار بیشتر از میانگین جای بار در یک ماشین متوسط است.
آلبوم عکس
AUDI PB18 E TRON CONCEPT :
آلبوم عکس آئودی PB18 ئی-ترون مفهومی #11
آلبوم عکس آئودی PB18 ئی-ترون مفهومی #10
آلبوم عکس آئودی PB18 ئی-ترون مفهومی #9
آلبوم عکس آئودی PB18 ئی-ترون مفهومی #8
آلبوم عکس آئودی PB18 ئی-ترون مفهومی #7
آلبوم عکس آئودی PB18 ئی-ترون مفهومی #6
ادامه
برخلاف روند کنونی صنعت خودرو که بیشترین تمرکزش بر توسعه فن‌آوری‌های خودران است، آئودی در کانسپت جدیدش بر راننده و تجربه رانندگی تمرکز کرده است. برای تاکید بر این موضوع، صندلی راننده طوری طراحی شده که اگر بخواهد فرمان، داشبورد و همه پدال‌ها‌ به وسط اتاق منتقل می‌شود تا راننده جاده را شبیه به ماشین‌های مسابقه‌ تجربه کند.

ماشین سه موتور الکتریکی دارد که در مجموع ۶۷۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. آئودی می‌گوید شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این کانسپت اندکی بیشتر از دو ثانیه است. آئودی می‌گوید برد ماشین با هر بار شارژ تا ۵۰۰ کیلومتر است. به گفته کارخانه باتری‌ها را می‌توان با شارژر سریع در مدت ۱۵ دقیقه شارژ کرد و امکان شارژ بی‌سیم باتری‌ها هم وجود دارد.
معرفی کامل شرکت خودروسازی آئودی (Audi)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.