ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند مدل 2022 آئودی چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومان

شاسی بلند مدل 2022 آئودی چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومانآئودی یکی از زیر مجموعه های فولکس ‌واگن آلمان، از دو شاسی ‌بلند الکتریکی جدید خود با نام های Audi Q4 E-Tron و Q4 Sportback E-Tron رونمایی کرد. این ماشین که نامش Q4 است، با قیمت پایه حدود ۵۰ هزار دلار از تابستان به بازار عرضه خواهد شد.
2022 audi q4 e tron
شاسی بلند آئودی Q4 E-tron مدل 2022 4#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
Q4 از سه ردیف صندلی و طراحی اتاق ساده بهره می برد. بخش‌های مختلف آن از طریق نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی روی داشبورد کنترل می‌شود و یک سیستم واقعیت مجازی با نمایش علامت‌هایی روی شیشه جلو، راننده را در یافتن مسیر راهنمایی می‌کند. ، اما ظاهرش اسپرت‌تر طراحی شده و به امکانات لوکس‌تری مجهز است. ماشین با دو بدنه معمولی و کوپه ساخته می‌شود و دو موتور الکتریکی دارد و با هر بار شارژ می‌تواند تا ۵۲۰ کیلومتر حرکت کند.
2022 audi q4 e tron
شاسی بلند آئودی Q4 E-tron مدل 2022 9#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
یکی از ویژگی‌های جذاب Q4 e-tron و نسخه اسپرتبک چراغ‌های ماتریکس LED جدید به کار رفته در آنهاست. این چراغ‌ها برای اولین بار در دنیا قابل شخصی‌سازی بوده و راننده می‌تواند از بین ۴ گرافیک متفاوت، نمونه دلخواه را برای چراغ‌های روشنایی در روز انتخاب کند.
2022 audi q4 e tron
شاسی بلند آئودی Q4 E-tron مدل 2022 10#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مشخصات فنی

آئودی Q4 e-tron و نسخه اسپرتبک آن در دو نسخه ۴۰ و ۵۰ Quattro در ایالات متحده عرضه می‌شوند. انرژی بخش هر دوی این نسخه‌ها باتری ۷۷ کیلووات ساعتی است؛ اما در سری ۴۰ وظیفه تامین نیرو را یک موتور الکتریکی با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور بر عهده دارد. این موتور که روی محور عقب نصب شده، در عرض ۸.۵ ثانیه سرعت خودرو را به صد کیلومتر در ساعت می‌رساند.

قیمت پایه این خودرو نیز که در ژوئن (خرداد) امسال در آلمان عرضه می شود، 41,900 یورو /2,900,820,800 تومان (قیمت تبدیل شده) می باشد.

آئودی در حال حاضر سه مدل الکتریکی در محصولاتش دارد و می‌خواهد تعداد مدل‌های الکتریکی‌اش را تا سال ۲۰۲۵ به بیست مدل افزایش دهد. برخی از این مدل‌ها از نظر فنی با مدل‌های فولکس‌واگن مشترک خواهد بود، اما مدل‌های لوکس‌تر با همکاری پورشه، عضو دیگر گروه فولکس‌واگن ساخته خواهد شد.

منبع : motor1.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.