ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فروش بی سابقه کتانی‌های مدل «کفش ماه» شرکت نایکی!

فروش بی سابقه کتانی‌های مدل «کفش ماه» شرکت نایکی!یک جفت از نخستین کتانی‌های ورزشی تولید شرکت نایکی (Nike) به قیمت بی‌سابقهٔ ۴۳۷ هزار و پانصد دلار /29,312,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در حراج ساتبی نیویورک به فروش رفت. کتانی‌های مدل «کفش ماه» (Moon Shoe) را بیل بوورمن، یکی از بنیانگذاران این شرکت برای المپیک سال ۱۹۷۲ مونیخ طراحی کرده بود.فروش بی سابقه کتانی‌های مدل «کفش ماه» شرکت نایکی!
خریدار این کتانی‌ها، مایلز نادال، سرمایه‌دار و مجموعه‌دار خودروی اهل کانادا است. وی پیش از این نیز مجموعه‌ای از ۹۹ جفت کتانی‌ نایاب قدیمی را که به شکل محدود تولید شده بودند، به قیمت ۸۵۰ هزار دلار /56,950,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) از حراجی ساتبی خریداری کرده بود.
فروش بی سابقه کتانی‌های مدل «کفش ماه» شرکت نایکی!
در کلکسیون آقای نادال همچنین دو مدل کلاسیک دیگر از کتانی‌های نایکی تولید محدود سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ که با الهام از فیلم بازگشت به آیندهٔ ۲ طراحی شده بود به چشم می‌خورد.

پیش از این بیشترین قیمت پرداخت شده برای یک جفت کتانی ورزشی ۱۹۰ هزار دلار /12,730,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بود. یک جفت کتانی بستکتبال کانوِرس که مایکل جردن، ستاره اسبق بسکتبال ایالات متحده آنها را در فینال المپیک ۱۹۸۴ پوشیده بود به این قیمت در کالیفرنیا به فروش رسیده بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.