ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

موج تحریم شرکت ها و رسانه ها علیه عربستان سعودی آغاز شد

موج تحریم شرکت ها و رسانه ها علیه عربستان سعودی آغاز شددر حالی که مقام‌های رسمی دولت‌های غربی تلاش می‌کنند به عربستان برای ارایه شواهد و شفاف‌سازی فشار بیاورند، صاحبان سرمایه و چهره‌های بزرگ دنیای اقتصاد با تحریم کنفرانس اقتصادی ریاض که قرار است تا چند روز دیگر در پایتخت عربستان برگزار شود، محمد بن سلمان، ولیعهد جوان این کشور را با بحران روبرو کرده‌اند.

روز جمعه گزارش شد که چندین نفر از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ غربی گفتند در اعتراض به آنچه از گزارش‌ها درباره سرنوشت آقای خاشقجی بر می‌آید سفر خود به ریاض را تعلیق کرده‌اند.موج تحریم شرکت ها و رسانه ها علیه عربستان سعودی آغاز شد
ریچارد برانسون، غول سرمایه‌گذاری بریتانیایی و مالک مجموعه شرکت‌ها و خطوط هوایی ویرجین گفته مذاکرات اقتصادی خود با عربستان را که قرار بود حدود یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای اقتصاد دچار رکورد عربستان به همراه داشته باشد تعلیق کرده است.

با وجود این، استیو منوچن، وزیر دارایی آمریکا گفته همچنان در این کنفرانس شرکت خواهد کرد. این در حالی است که جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری، خواسته‌اند در این باره تجدیدنظر کند.

دارا خسروشاهی، مدیرعامل شرکت تاکسیرانی اوبر هم گفته با توجه به اخبارر هولناک پیرامون ناپدید شدن جمال خاشقجی، سفر خود به ریاض را تعلیق کرده است.

بسیاری از رسانه‌های آمریکایی چون نیویورک تایمز و سی‌ان‌ان هم که از اسپانسرهای این کنفرانس بودند از لغو تصمیم خود خبر داده‌اند.
زندگینامه (بیوگرافی) محمد بن سلمان بن عبد العزیز آل سعود
محمد بن سلمان، ولیعهد ۳۳ ساله عربستان سعودی امیدوار بود در این کنفرانس علاوه بر جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی گام بزرگی برای برنامه بلندپروازانه خود که به چشم انداز ۲۰۳۰ شهرت یافته بردارد.

ولیعهد عربستان در کانون اصلی ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی قرار دارد و آن طور که نهادهای اطلاعاتی آمریکا گفته‌اند او شخصا دستور نقشه‌چینی برای بازگرداندن آقای خاشقجی به داخل عربستان را صادر کرده بوده است.

کنفرانس بین‌المللی "آینده سرمایه‌گذاری" قرار است در روزهای ۲۳ تا ۲۵ اکتبر (اول تا سوم آبان‌ماه) در ریاض برگزار شود و قرار بود شخصیت‌هایی چون رئیس بانک جهانی، رئیس صندوق بین المللی پول در کنار وزرا و بازرگانان برجسته جهان در آن شرکت کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.