ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حمایت تحسین برانگیز قطر از ایران / قطر بیانیه اتحادیه عرب علیه ایران را محکوم کرد

حمایت تحسین برانگیز قطر از ایران / قطر بیانیه اتحادیه عرب علیه ایران را محکوم کردقطر مخالفت خود را با بیانیه های پایانی نشست های اضطراری شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب در مکه اعلام کرده است. شیخ محمد عبدالرحمن آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره، با انتقاد از لحن تند بیانیه پایانی این دو نشست علیه ایران، نحوه تنظیم و انتشار آن را برخلاف رویه مرسوم عنوان کرد.

شیخ محمد گفت: "این بیانیه ها ایران را محکوم کرده اند ولی از یک سیاست میانه رویانه برای مذاکره با ایران صحبتی نشده است." او افزود: "آنها سیاست واشنگتن را در برابر ایران اتخاذ کردند نه سیاستی که همسایگی با ایران را در نظر گرفته باشد."

قطر دومین کشور عرب پس از عراق است که ناخرسندی خود را از موضع این اجلاس نسبت به ایران بیان می کند.

ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی در سی ام مه ریاست نشست های اضطراری شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب را برعهده داشت. او همچنین میزبان نشست شورای همکاری های اسلامی بود.

در بیانیه پایانی این سازمان ها، بر حق عربستان و امارات عربی متحده به دفاع از منافع خود در پاسخ به حملات صورت گرفته به نفتکش ها در ساحل فجیره و تاسیسات نفتی عربستان تاکید شده است.

پادشاه عربستان در این نشست ها بار دیگر ایران را به دست داشتن در این حملات متهم کرد. ایران این اتهام را رد کرده است.

نخست وزیر قطر که در این اجلاس شرکت کرده بود، عالی رتبه ترین مقام قطریست که از زمان بروز تنش میان دوحه و ریاض به این کشور سفر کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.