ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مستند هولناک الجزیره درباره جزئیات قتل جمال خاشقجی / کوره آدم سوزی سعودی در ترکیه!

مستند هولناک الجزیره درباره جزئیات قتل جمال خاشقجی / کوره آدم سوزی سعودی در ترکیه!تلویزیون الجزیره از دستیابی به جزئیاتی در خصوص استفاده از کوره ای داخل کنسول گری عربستان سعودی در استانبول برای سوزاندن اجزای بدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی خبر داد.

گفته می شود، سر جسد به عربستان منتقل شده و بقیه پس از قطعه قطعه شدن در خانه کنسول عربستان درون کوره سوزانده شده است.
تحقیقات شبکه الجزیره نشان می دهد که کنسول گری عربستان در ترکیه از کارگری خواسته است که کوره ای را با مشخصاتی معین برای این جنایت در کنسول گری عربستان بنا کند. شبکه الجزیزه اعتراف این کارگر را منتشر می کند.
کوره آدم سوزی کنسول عربستان
کنسول سعودی به این کارگر گفته است، برای کباب کامل یک گوسفند کوره ای بسازد و این فرد ترک به کنسول می گوید که ابعاد استاندارد برای کباب گوسفندها را دارد اما کنسول سعودی ناراحت می شود می گوید ابعاد را باید دو برابر و آن طور که من می گویم بسازی. و پس از انتقال جسد به درون کوره به همراه 45 کیلو گوشت (تا اثری از جسد نماند) جسد به مدت 3 روز سوزانده شده است!
بن سلمان درخواست ترکیه برای کشف واقعیت ترور خاشقجی را تهدید توصیف کرد

بر اساس تحقیقات شبکه الجزیره محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی درخواست رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه برای کشف حقیقت در خصوص ترور جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد دولت عربستان سعودی را تهدیدی غیر قابل قبول توصیف کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.