ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سرمایه گذاری عظیم شاهزاده ثروتمند و با نفوذ سعودی در مصر

سرمایه گذاری عظیم شاهزاده ثروتمند و با نفوذ سعودی در مصرشاهزاده ولید بن طلال، سرمایه دار سرشناس و یکی از شاهزادگان با نفوذ عربستان سعودی قرار است مبلغی معادل ۸۰۰ میلیون دلار /53,600,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای توسعه مجموعه هتل فور سیزنز در شهر ساحلی شرم‌الشیخ، مصر سرمایه‌گذاری کند.

سحر نصر، وزیر سرمایه‌گذاری مصر با اعلام این خبر گفت که شاهزاده ولید بن طلال همراه با شرکت گروه طلعت مصطفی قصد سرمایه‎گذاری در شرم‌الشیخ را دارد.

آقای نصر در بیانیه‎ای اعلام کرد که این شاهزاده همچنین قصد دارد دو هتل جدید در شهر ساحلی العالمین، واقع در ساحل مدیترانه و دیگری در مدینتی در شرق قاهره تاسیس کند.

ولید بن طلال صاحب حدود ۶۰ هتل در مصر است که از این تعداد ۱۸ هتل هنوز در دست ساخت است.

پس از چندین سال وقفه، سرانجام در ماه ژوئن قانونی به تصویب کابینه مصر رسید که هدف آن جلب اعتماد سرمایه‌گذارانی است که به دلیل نگرانی‌های سیاسی و اقتصادی پس از انقلاب ۲۰۱۱ از مصر بیرون رفتند یا فعالیت خود را کاهش دادند.

عربستان سعودی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از زمانی که عبدالفتاح سیسی در سال ۲۰۱۳ میلادی قدرت را از اخوان‌المسلمین گرفت، میلیاردها دلار به این کشور کمک مالی کرده‌اند.

ولید بن طلال که به عنوان یکی از بانفوذترین مردان جهان عرب در جهان شهرت دارد، برخلاف بسیاری از شاهزادگان سعودی وارد مشاغل حکومتی نشد و ثروت خود را از راه تجارت اندوخت. او به دلیل "مواضع لیبرال" خود مخالفان زیادی در بین چهره‌های محافظه‌کار و مذهبی خاندان سعودی دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.