ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

Bixby یا بیکسبی چیست؟

Bixby یا بیکسبی چیست؟Bixby یا به فارسی بیکسبی، یک سرویس جدید سامسونگ است که به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از صدای کاربر و صحبت هایش، هر کاری را انجام دهد.

این سرویس اولین بار در موبایل Samsung Galaxy s8 ایجاد شد و در تمامی موبایل های بعدی خود نیز این سرویس قرار گرفت. بیکسبی در گوشی ها پرچم دار سامسونگ دارای دکمه سخت افزاری است

برای مثال به Bixby میتوان گفت:

دوربین را باز کن، بعد از ۵ ثانیه عکس بگیر و آن عکس را به آخرین پوشه اضافه کن. و بیکسبی بدون اینکه صفحه گوشی خود را لمس کنید تمام این کار هارا برایتان انجام میدهد. درحال حاضر Bixby فقط برای موبایل های شرکت سامسونگ وجود دارد. با Bixby تصویری یک چشم‎​انداز جدید کشف کنید.

Bixby تصویری که در گوشی هوشمند شما تعبیه شده است، کمک می‎​کند دنیای پیرامون خود را راحت‎​تر بشناسید. در برنامه دوربین یا گالری روی نماد تصویری ضربه بزنید تا جستجو، خرید و ترجمه را تنها با لمس یک انگشت انجام دهید. Bixby تصویری دارای پشتیبانی قابلیت دسترسی برای کمک به افراد دارای مشکلات بصری نیز می‎​باشد.
* Bixby تنها لهجه‌ها و گویش‌های انگلیسی (بریتانیا، ایالات متحده)، فرانسوی (فرانسه)، آلمانی (آلمان)، ایتالیایی (ایتالیا)، کره‌ای (کره جنوبی)، چینی ماندارین (چینی)، اسپانیایی (اسپانیا) و پرتقالی (برزیل) را تشخیص می‌دهد. سایر زبان‌ها متعاقباً پشتیبانی خواهند شد.
* استفاده از Bixby ممکن است در موقعیت‌های مشخصی محدود باشد و در حالت ضبط رسانه (ویدیو/بازی/صدا)، حین تماس (شامل تماس خروجی)، اتصال در DeX Station،‏ حالت DeX، حداکثر صرفه‌جویی مصرف انرژی، حالت اضطراری و Samsung Kids بدون محدودیت ممکن باشد.
* دستگاه و تصاویر صفحه برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده‌اند.
* در حال حاضر برای گوشی‌های Galaxy S20/S20+/S20 Ultra/Z Flip/Fold/Note10/Note10+/Note10 Lite/S10/S10+/S10e/S10 Lite/Note9/S9/S9+/Note8/S8/S8+/S8 Active/A71/A51/A90/A80/A70/A70s/A60/A50/A50s/A8s/A9 2018/A9 Star/Tab S6/Tab S5e/Tab S4/Tab A 10.5"/Tab Active Pro/Watch Active2/Watch Active/Watch ارائه می​شود.
* موجود بودن یا نبودن خدمات ممکن است بسته به کشور/اپراتور تلفن همراه/زبان/مدل دستگاه/نسخه سیستم عامل متفاوت باشد.
* در دسترس بودن ویژگی‌های Bixby و ارائه‌دهنده‌های محتوا ممکن است بسته به کشور یا زبان متفاوت باشد.
* Bixby برنامه‌های انتخاب شده را کنترل می‌کند، پشتیبانی سایر برنامه‌ها متعاقباً اضافه خواهد شد.
* اطلاعات ورود Samsung Account و اتصال شبکه (Wi-Fi یا شبکه دیتا) مورد نیاز میباشد.
* ممکن است رابط کاربری بر اساس نوع دستگاه متفاوت باشد.
* برای کنترل سایر دستگاه‌ها از طریق Bixby لازم است همه دستگاه‌ها در SmartThings ثبت شده باشند.

منبع : samsung.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.