ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قطع دسترسی ایرانی ها به اپلیکیشن اسلک / شرکت اسلک عذرخواهی کرد

قطع دسترسی ایرانی ها به اپلیکیشن اسلک / شرکت اسلک عذرخواهی کردشرکت اسلک در بیانیه ای اعلام کرد قطع دسترسی کاربران به این اپلیکیشن ارتباطی در روزهای گذشته ربطی به ملیت آنها ندارد.

این شرکت که در روزهای گذشته با شکایت تعدادی از کاربران خود از جمله بعضی از کاربران ایرانی به خاطر مسدود شدن حساب هایشان مواجه شد، در بیانیه ای ضمن عذرخواهی از کاربران در این باره توضیح داده است.

بنا بر اعلام اسلک، این شرکت از دو روز پیش بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران اقدام به مسدود کردن دسترسی کاربرانی کرده که از کشورهای تحریم شده اقدام به کاربری این اپلیکیشن کرده اند.

علت این کار تبعیت از قوانین تحریم های آمریکا عنوان شده است.

روزانه هشت میلیون نفر از اسلک استفاده می کنند.

در روزهای گذشته تعدادی از کاربران این اپلیکیشن از جمله ایرانیان مقیم در کشورهای غربی از قطع ارتباطشان با این نرم افزار ارتباطی شکایت کرده بودند.

بعضی از کاربران در شبکه های اجتماعی نوشته بودند که پیش تر به یکی از کشورهای تحریم شده سفر کرده بودند ولی حالا قطع دسترسی شده اند.

اسلک در روزهای گذشته اعلام کرده بود دسترسی کاربران در کوبا، سوریه، کریمه، ایران و کره شمالی را به این اپلیکیشن ارتباطی درون سازمانی قطع کرده است.

بنابر اعلام اسلک، این کار بر اساس نشانی آی پی کاربران صورت گرفته و به محض خروج کاربران از این کشورها، دسترسی آنها به اسلک مجددا برقرار می شود.

اسلک می گوید حساب کاربری هیچ کدام از کاربران به خاطر ملیت یا نژادشان بسته نشده است. با این حال، اسلک از کاربران به خاطر نقض موجود در تنظیمات جدید این اپلیکیشن و قطع دسترسی کاربران عذرخواهی کرده است.

اسلک همچنین نوشته است که در حال برقراری مجدد دسترسی کاربرانی است که به اشتباه دسترسی آنها قطع شده است. همزمان اسلک در حال بررسی آی پی کاربران مقیم در کشورهای تحریم شده برای منع دسترسی آنهاست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.