ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیست ارزانترین مایکروفر بازار در پاییز امسال (معرفی 10 مدل مایکروویو ارزان قیمت)

لیست ارزانترین مایکروفر بازار در پاییز امسال (معرفی 10 مدل مایکروویو ارزان قیمت)قیمت مایکروویو زمانی بین 200 تا 800 هزار تومان بود و شما می توانستید بین انبوهی از مدل‌های خارجی به راحتی این محصول را از فروشگاه‌های اینترنتی یا بازار خریداری نمایید. اما در حال حاضر با وجود تحریم‌ها، خرید این وسیله کاربردی، کمی دشوار شده است. به عنوان مثال مایکروویو ال جی سری سولاردام مدل MS94SCR-GSC که یکی از بهترین مایکروفرهای ایران می باشد، با قیمت باور نکردی حدود 76 میلیون تومان در بازار عرضه می شود. اما اگر بخواهیم به سراغ ارزانترین مایکرویوو بازار برویم، با برند‌های ایرانی مانند مایکروویو پاناسونیک، مایکروویو تکنو، مایکروویو داتیس، مایکروویو مایدیا و مایکروویو جی‌پلاس برویم.

قیمت مایکروفر ارزان قیمت در بازار چقدر است؟

در بازار امسال مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB، آون توستر مدل SOLARDOM رومانزو، مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M365B، مایکروویو پاناسونیک مدل HM/NN/ST34، مایکروویو گوفر مدل ROOTAN، مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS و مایکروویو تکنو مدل 342 از ارزانترین مدل‌های بازار هستند، که قیمتی بین 5.6 میلیون تا هشت میلیون تومان (در پاییز 1402) دارند.

لیست ارزانترین مایکروویوهای ایران در پاییز امسال

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB

نظر مردم
آون توستر مدل SOLARDOM رومانزو

آون توستر مدل SOLARDOM رومانزو

نظر مردم
مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M365B

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M365B

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M365B که با دو رنگ نقره‌ای و مشکی در بازار عرضه می شود، یکی از ارزان قیمت ترین مایکروویوهای ایران محسوب می شود. رنگ مشکی این مایکروفر طرفداری بیشتری دارد و به‌همین خاطر هم ممکن است ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بیشتر فروخته شود. ویژگی‌های مایکروویو جی پلاس GMW-M365B سمت راست مایکروویو، نمایشگر دیجیتال قرار دارد و پایین آن دکمه‌های مخصوصی برای آغاز ۱۲ برنامه مختلف غذایی دیده می‌شود. وزن مایکروویو جی‌پلاس مدل GMW-M۳۶۵B تقریبا ۱۵ کیلو است و ارتفاعش به حدود ۳۰ سانتی‌متر می‌رسد.... ادامه
مزایا :
  • ارزان قیمت
  • رضایت خرید بالا
  • گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران
  • تایمر پخت دارد
  • امکان گریل کردن دارد
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
مایکروویو پاناسونیک مدل HM/NN/ST34

مایکروویو پاناسونیک مدل HM/NN/ST34

قیمت مایکروویو پاناسونیک مدل NNST۳۴HM در پاییز امسال، در بهترین قیمت خود از اواخر بهار تا اوایل پاییز 1402 رسیده است. این محصول یک مایکروویو ۲۵ لیتری است و به‌همین خاطر آن را به خانواده‌های چهار یا پنج نفره پیشنهاد می‌کنند. تقریبا ۱۴.۵ کیلو وزن دارد. ارتفاعش به ۳۵ سانتی‌متر می‌رسد و یک نمایشگر LCD لمسی هم برای نمایش تایم روی آن دیده می‌شود. در کارتن آن به‌جز دفترچه راهنما، چیز‌هایی مثل سینی شیشه‌ای و سیخ گرداننده وجود دارد و از ۹ برنامه مختلف پخت‌وپز مثل برنامه مخصوص درست کردن مرغ و ماهی و ... پشتیبانی می‌کند.... ادامه
مزایا :
  • ارزان قیمت
  • سیستم گرم‌کن خودکار دارد
  • سینی شیشه ای دارد
  • طراحی زیبا
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
مایکروویو گوفر مدل ROOTAN

مایکروویو گوفر مدل ROOTAN

نظر مردم
مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS

مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS

نظر مردم
مایکروویو جی پلاس مدل GMW - M425S

مایکروویو جی پلاس مدل GMW - M425S

نظر مردم
مایکروویو ال جی مدل MH8265 DIS

مایکروویو ال جی مدل MH8265 DIS

نظر مردم
مایکروویو ال جی مدل MH8265ِD/CIS

مایکروویو ال جی مدل MH8265ِD/CIS

نظر مردم

معرفی چند مایکروویو ارزان قیمت دیگر ...

مایکروویو تکنو مدل TE-۳۲۱

تکنو جزو برند‌های ایرانی است و الان به‌جز مایکروویو، تقریبا همه‌جور لوازم آشپزخانه با این اسم در بازار وجود دارد. مدل TE-۳۲۱ جزو معدود مایکروویو‌های این برند است که یک پنل تنظیماتی سمت راست بدنه آن دیده می‌شود و بالا پنل، صفحه‌نمایش دیجیتالی به‌چشم می‌خورد. مایکروویو تکنو مدل TE-۳۲۱ یکی از ساده‌ترین مدل‌های موجود در بازار است. طوری‌که خود تکنو قابلیت یخ‌زدایی را جزو آپشن‌های آن معرفی می‌کند. ظرفیت مایکروویو مدل TE-۳۲۱ تکنو ۲۲ لیتر و وزن خودش کمی بیش از ۱۰ کیلو و ارتفاع آن ۲۳ سانتی‌متر است.

مایکروویو فلر MW۲۰۲

مایکروویو فلر MW۲۰۲ جزو معدود مدل‌های باقی‌مانده این برند در ایران است و پیدا کردن آن کار راحتی نیست. ظرفیت آن ۲۰ لیتر است و گنجایش زیادی ندارد. در قسمت تنظیمات چهارتا دکمه مختلف دارد که هر کدام آن‌ها برنامه اتوماتیک مخصوص درست کردن غذا‌هایی مثل گوشت، سیب‌زمینی و پیتزا هستند و یک نمایشگر دیجیتالی هم بالای آن دکمه‌ها دیده می‌شود. ۲۰ کیلو وزن دارد و ارتفاعش به حدود ۲۵ سانتی‌متر می‌رسد. قیمت این یکی تقریبا ۱۰ میلیون تومان است و یکسری از فروشنده‌ها آن را ۱۱ میلیون می‌فروشند.

مایکروویو داتیس مدل DTM۹۲۸ Classic

داتیس یک برند ایرانی است که سال ۸۵ کارش را شروع کرده و الان چیز‌هایی مثل مایکروویو، اجاق‌گاز، جاروبرقی، هود و سماور برقی تولید می‌کند. مایکروویو DTM۹۲۸ Classic داتیس را می‌توانیم یکی از گزینه‌های پیشنهادی به‌عنوان خرید ارزان‌ترین مایکرویو‌های بازار بدانیم. به‌خاطر ظرفیت ۲۸ لیتری می‌تواند برای خانواده‌های چهار یا پنج نفره مناسب باشد. از قابلیت پخت ترکیبی راهی بازار شده و از هشت برنامه پخت مختلف پشتیبانی می‌کند.

مایکروویو مایدیا مدل AG۰۳۴AFK

مایکروویو AG۰۳۴AFK یکی از ارزان‌ترین مدل‌های برند مایدیا است. پنل تنطیمات این مایکروفر با یک نمایشگر دیجیتالی، سمت راست مایکروویو وجود دارد و می‌شود با آن ۹ برنامه پخت‌وپز مختلف انجام داد. پخت ترکیبی یکی از قابلیت‌های مایکروویو AG۰۳۴AFK است و می‌شود با کمک آن غذا را به‌شکل بخار‌پز درست کرد. حالت گریل یعنی پخت بدون استفاده از اشعه و استفاده از گردش هوای داغ یکی دیگر از قابلیت‌های مایکرویوو AG۰۳۴AFK مایدیا به‌حساب می‌آید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.