ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دیپلمات ارشد افغانستانی، از دولت آلمان درخواست پناهندگی کرد

دیپلمات ارشد افغانستانی، از دولت آلمان درخواست پناهندگی کردیک دیپلمات بلند پایه افغان در آلمان از دولت این کشور درخواست پناهندگی کرد.

این فرد که هویتش فاش نشده، تا آخر ماه اکتبر سال جاری میلادی در یکی از نمایندگی‌های سفارت افغانستان در جمهوری فدرال آلمان کار می‌کرده ولی پس از پایان مأموریتش به افغانستان باز نگشته است. به نوشته رسانه‌های آلمان، این دیپلمات افغان با مراجعه به یک مرکز پلیس این کشور، گفته است که به دلیل شرایط امنیتی نامناسب در افغانستان حاضر نیست به کشورش بازگردد.

گفته می‌شود که مشخصات و هویت این فرد در مرکز اداره فدرال آلمان در امور مهاجرت و پناهندگی ثبت شده و او اکنون منتظر زمان مصاحبه با مقام‌های اداره مهاجرت درباره دلایل پناهندگی است.

این رویداد در حالی در رسانه‌های آلمان بازتاب یافته که بازگرداندن پناهجویان پذیرفته نشده افغان از آلمان به افغانستان بحث‌های زیادی را در این کشور بزرگ اروپایی به راه انداخته است.

بازگرداندن پناهجویان افغان از آلمان

وزیر کشور آلمان که منتقد سیاست درهای باز برای مهاجران است، بر این باور است که پناهجویان افغان باید به کشورشان بازگردند زیرا در افغانستان خطری آنها را تهدید نمی‌کند. هورست زهوفر از مخالفان سرسخت سیاست مهاجرتی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان است و در ماه‌های اخیر با شدت بیشتری پناهجویان افغان را که با تقاضای پناهندگی‌شان در آلمان مخالفت شده، به کشورشان بازمی‌گرداند.
منبع : / نویسنده : Massoud Salari
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.