ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

واکنش ها به انتشار ویدیوی شکنجه یک نوجوان افغانی در جزیره قشم

واکنش ها به انتشار ویدیوی شکنجه یک نوجوان افغانی در جزیره قشمسفارت ایران در افغانستان در مورد ویدیوی شکنجه یک نوجوان افغان در روستایی در جزیره قشم واکنش نشان داده و گفته است این موضوع در حال پیگیری است.

ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نوجوانی را نشان می‌دهد که شکنجه شده است.

به نظر می‌رسد این ویدیو آثار شکنجه فردی را نشان می‌دهد که او را یک مهاجر شانزده ساله افغان خوانده‌اند. اطلاعات دقیقی در مورد این حادثه وجود ندارد اما گفته شده شکنجه این نوجوان در یکی از روستاهای جزیره قشم صورت گرفته است.

دادستان قشم در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا "ضرب و جرح" این فرد را تائید کرده است. او از شناسایی متهمان خبر داده و گفته است پرونده قضایی این افراد در حال تکمیل است.

خبرگزاری ایسنا به نقل از سفارت ایران در کابل گفته است "اگر جرمی در این رابطه صورت گرفته باشد مراجع قضایی ایران، طبق قانون با مجرمان برخورد خواهند کرد."

برخی منابع خبری گفته‌اند دلیل شکنجه این نوجوان، "متلک گفتن" او به همسر رئیس شورای این روستا در قشم بوده است.

وزارت امور خارجه افغانستان گفته است که در حال تحقیق در باره گزارش‌های منتشر شده در مورد شکنجه این نوجوان است.

کمیسیون حقوق بشر افغانستان هم به این رویداد واکنش نشان داده و آن را "عملی جنایت‌کارانه" خوانده و از وزارت امور خارجه افغانستان خواسته این موضوع را پیگیری کند.

سفارت افغانستان در ایران در بیانیه‌ای که در فیسبوک این سفارتخانه منتشر شده گفته است "موضوع شكنجه نوجوان افغان را به وزارت امور خارجه منعکس کرده و این نمایندگی در حال پیگیری برای روشن شدن موضوع است."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.